
НОВІ КЕЙСІ ВІД ТОВ «ПОЛІСАН»
Маркетологи продовжують спілкуватися з практиками. 21 жовтня невгамовні відвідали нові лекції-тренінги від ТОВ Полісан. Цього разу Максим Шматок, начальник відділу інтернет маркетингу, розповів про сучасні
Маркетологи продовжують спілкуватися з практиками. 21 жовтня невгамовні відвідали нові лекції-тренінги від ТОВ Полісан. Цього разу Максим Шматок, начальник відділу інтернет маркетингу, розповів про сучасні
Чому стратегія потрібна? Які об’єктивні та суб’єктивні проблеми формування маркетингової стратегії? Яка процедура впровадження маркетингової стратегії ?Яке місце стратегії маркетингу? Які вимоги висуваються до сучасної
Продовжуємо знайомитись зі світовими трендами у маркетингу. 19 жовтня студенти-маркетологи у рамках вивчення дисциплін “Основи маркетингової діяльності” та “Маркетингові комунікації 1” (викладач -Сагер Л.Ю.) мали
Вчитися на хвилі змін маркетологи вже давно звикли. Спілкування з експертами, які вміють працювати з дієвими маркетинговими технологіями, дозволяє прокачувати свої професійні навички та практикуватися
Приємно отримувати такі листи від редакторів авторитетних наукових видань. Автори Васильєва Тетяна, Люльов Олексій, Білан Юрій наукової статті «Sustainable economic development and greenhouse gas emissions:
Студентів маркетологів завжди цікавлять питання побудови маркетингових стратегій в цифровому просторі. 11 жовтня в межах вивчення дисципліни Марії Мінченко «Цифровий маркетинг» та «Цифровий маркетинг: поглиблений
Новий навчальний рік для бакалаврів спеціальності «Маркетинг» розпочався новими семінарами в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Чигрин Олена
Невгамовні почали новий проект…. Цілий курс лекцій від маркетологів практиків. 7 жовтня 2021 р. в приміщенні конгрес-центру, у просторій аудиторії зібрались студенти четвертого та другого
Невгамовна студентка 1 курсу магістратури, Оля Майборода, передає усім привіт із чарівної Риги та ділиться своїми враженнями. «Минув місяць, як я навчаюсь в Університеті Латвії
У рамках грантового проєкту від Вишеградського фонду «Carbon-free economy: the best practices between the V4 and Ukraine», 1 жовтня 2021 року відбулася перша онлайн-зустріч із
Несподівано та дуже приємно ?? Сьогодні прийняли привітання з днем освітян від підприємства #Полісан ? Дякуємо за плідну співпрацю, за професіоналізм, за відкритість та щирість
Бакалаври та магістри спеціальності “Маркетинг” продовжують відвідувати лекції та семінари в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 1 жовтня
Маркетологи продовжують спілкуватися з практиками. 21 жовтня невгамовні відвідали нові лекції-тренінги від ТОВ Полісан. Цього разу Максим Шматок, начальник відділу інтернет маркетингу, розповів про сучасні
Чому стратегія потрібна? Які об’єктивні та суб’єктивні проблеми формування маркетингової стратегії? Яка процедура впровадження маркетингової стратегії ?Яке місце стратегії маркетингу? Які вимоги висуваються до сучасної
Продовжуємо знайомитись зі світовими трендами у маркетингу. 19 жовтня студенти-маркетологи у рамках вивчення дисциплін “Основи маркетингової діяльності” та “Маркетингові комунікації 1” (викладач -Сагер Л.Ю.) мали
Вчитися на хвилі змін маркетологи вже давно звикли. Спілкування з експертами, які вміють працювати з дієвими маркетинговими технологіями, дозволяє прокачувати свої професійні навички та практикуватися
Приємно отримувати такі листи від редакторів авторитетних наукових видань. Автори Васильєва Тетяна, Люльов Олексій, Білан Юрій наукової статті «Sustainable economic development and greenhouse gas emissions:
Студентів маркетологів завжди цікавлять питання побудови маркетингових стратегій в цифровому просторі. 11 жовтня в межах вивчення дисципліни Марії Мінченко «Цифровий маркетинг» та «Цифровий маркетинг: поглиблений
Новий навчальний рік для бакалаврів спеціальності «Маркетинг» розпочався новими семінарами в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Чигрин Олена
Невгамовні почали новий проект…. Цілий курс лекцій від маркетологів практиків. 7 жовтня 2021 р. в приміщенні конгрес-центру, у просторій аудиторії зібрались студенти четвертого та другого
Невгамовна студентка 1 курсу магістратури, Оля Майборода, передає усім привіт із чарівної Риги та ділиться своїми враженнями. «Минув місяць, як я навчаюсь в Університеті Латвії
У рамках грантового проєкту від Вишеградського фонду «Carbon-free economy: the best practices between the V4 and Ukraine», 1 жовтня 2021 року відбулася перша онлайн-зустріч із
Несподівано та дуже приємно ?? Сьогодні прийняли привітання з днем освітян від підприємства #Полісан ? Дякуємо за плідну співпрацю, за професіоналізм, за відкритість та щирість
Бакалаври та магістри спеціальності “Маркетинг” продовжують відвідувати лекції та семінари в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 1 жовтня
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ