Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Наші проєкти

ЗАХОПЛИВА ВІДЕОЕКСКУРСІЯ ЛАБОРАТОРІЄЮ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ

ЗАХОПЛИВА ВІДЕОЕКСКУРСІЯ ЛАБОРАТОРІЄЮ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ

19 квітня 2024 року для аспірантів кафедри маркетингу та студентів першого курсу (викладач Яна КРИВИЧ, дисц. “Social Media Marketing”) було проведено…

БУДЬ ЕКСПЕРТОМ З НЕВГАМОВНИМИ

Сучасні тренди в маркетингу

Рекламні кампанії: ідея, логіка, впровадження. Кейси Cannes Lions 2023

Цифровий маркетинг: показники ефективності 2.0

Бібліометричний аналіз: інструментарій VOSviewer та Scopus

Маркетинг доброчесності

Grow your local business: new trends in digital marketing

Поговори зі мною: feedback клієнтів у продуктовій стратегії

Neuromarketing or how can we use the knowledge about our brain to improve our businesses.

No Smoking - студентський соціальний проект!

No Smoking – студентський соціальний проект!
Сьогодні відбулось відкриття.

Неймовірно нервували перед відкриттям, але все вийшло!
Дякую всім, хто долучився до проекту!

Студенти, ваші ідеї неймовірні! Спостерігаючи за вашою роботою під час підготовки до відкриття, я просто насолоджувалась вашою креативністю, дорослою витримкою та спокоєм (особливо, коли ми намагались щось порадити).

Вірте в себе, не зупиняйтесь та реалізовуйте свої ідеї! Ви неймовірно круті!!!!
#СпіймайХвилюЗмін #femsumdu #sumdu

Пости від студентів

Кешбек сервіси як наступний етап розвитку електронної комерції в Україні та світі*

Кількість покупок в мережі Інтернет у світі збільшується чи не щодня. Сьогодні онлайн придбати можна будь-що: від меблів та побутової техніки до одягу та, навіть, продуктів харчування. Така затребуваність пояснюється тим, що такі покупки дозволяють істотно заощадити. Багато інтернет-магазинів організовують розпродажі чи акції на певний вид товарів. При цьому не всі покупці знають, що існує ще один спосіб економії, який можна назвати постійним і стабільним – кешбек як повернення певного відсотка від суми, що була витрачена на покупку товару. Його можна ототожнити з бонусними балами, що надаються за покупку. Відмінність лише в тому, що людина отримує на віртуальні бонуси, які підходять лише для витрачання в конкретному магазині, а реальну суму коштів. Її перераховують назад покупцеві, який може розпоряджатися нею як заманеться…

Автор статті – Вакулішина Ірина

Читати повністю…

*Дослідження підготовлено в рамках програми: “Отримай грант на навчання у ЗВО України від smarty.sale.

ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ МОДЕЛІ AIDA В ПРОСУВАННІ ПРОДУКТІВ ІНТЕРНЕТ-БАНКУ

Зростання кількості банківських установ та, відповідно, конкуренції на вітчизняному ринку банківських послуг зумовлює необхідність перегляду банками питання підвищення власної конкурентоспроможності. На сьогодні спостерігається активний перехід українських банків на більш перспективну форму роботи з клієнтами, а саме надання їм комплексних, більш швидких банківських послуг. Це пов’язано з тим, що ринок класичних банківських послуг є практично заповненим. Інтернет-банкінг у цій динамічній системі змін є формою інтегрування банківських операцій, що найбільше пристосована до сучасних процесів інноваційного розвитку економіки.  Слід відмітити, що для банківського сектора України характерний середній рівень використання інтернет-банкінгу, проте аналіз статистики останніх років показує, що популярність інтернет-банкінгу стрімко зростає. Ще в 2017 році активно інтернет-банкінгом в Україні користувалися тільки 40 % клієнтів (для порівняння в тому ж році у Польщі – 96 %). У країнах Європи кількість банківських операцій у мережі Інтернет складає більше ….

Автор статті – Лебединець Катрін
Науковий керівник – Летуновська Наталія

Читати повністю…

 

Думка експертів

На сьогодні в умовах жорсткої конкуренції підприємствам дуже важливо закріпити своє положення на ринку та прагнути зайняти лідируючі позиції. У сучасних умовах мерчандайзинг стає одним із нових інструментів, що дозволяє підприємствам виділитися серед конкурентів. Важливість цього інструмента полягає в тому, що досить часто покупці здійснюють свої покупки імпульсивно і зайшовши до торгового залу за хлібом автоматично беруть до кошика молоко, кондитерські вироби і т.д. Тому саме завдяки мерчандайзингу можна акцентувати увагу споживача на певних марках або видах товару, цим же істотно збільшити їх продажі та виділити серед конкурентів.

Відповідно у бакалаврській роботі було досліджено особливості мерчандайзингових заходів для продукції Сумського молочного заводу в типовому торгівельному залі продуктового магазину та їх вплив на конкурентні позиції підприємства, що дозволило сформувати шляхи вдосконалення мерчандайзингової діяльності аналізованого підприємства з метою посилення його конкурентоспроможності.

Сучасне підприємство функціонує та розвивається в умовах високої конкуренції, мінливої економіки та постійної зміни кон’юнктури як вітчизняного, так і світового ринку. Для ефективної роботи підприємства потрібно, щоб усі його складові функціонували організовано та безперебійно, а логістична діяльність є однією з цих важливих складових.

Вдала організація та ефективне управління логістичною діяльністю на підприємстві дозволяє належним чином забезпечити виробничий процес, охоплюючи всі етапи – постачання сировини та матеріалів, виробництво, розподіл готової продукції, що, у результаті, дає змогу у точний час, у точне місце та в точній кількості доставити продукцію до споживача з мінімальними витратами.

Відповідно у бакалаврській роботі було розкрито основи логістичної діяльності підприємства ПП ВТК «Лукас» та розроблено рекомендації щодо її вдосконалення з урахуванням ризиків впровадження запропонованих заходів.