
ДУМАЄМО ПРО ОДНЕ, КУПУЄМО ІНШЕ…
Мозок людини – складний механізм ? Однак, невгамовні ставлять для себе виклик розгадати таємниці та пізнати усі тонкощі роботи мозку споживача при прийнятті рішення ?️♀️
Мозок людини – складний механізм ? Однак, невгамовні ставлять для себе виклик розгадати таємниці та пізнати усі тонкощі роботи мозку споживача при прийнятті рішення ?️♀️
Продовжуємо отримувати результати по Всеукраїнським конкурсам наукових робіт. На початку травня відбулася науково-практична конференція другого етапу ІІ туру зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством»,
Займатися наукою в СумДУ приємно, адже цю роботу завжди оцінюють та підтримують на кожному етапі реалізації задуму. Щорічний конкурс «Кращі молоді вчені» у 2021 році
На кафедрі маркетингу триває реалізація проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Лєонов Сергій та Чигрин Олена провели он-лайн семінар на
Науковці кафедри маркетингу прийняли участь у вебінарі від Європейської асоціації маркетингу і менеджменту (EUMMAS)? Учасники представили свої навчальні заклади та обговорили шляхи майбутньої співпраці ?
Невгамовні маркетологи другого курсу бакалаврату, в рамках дисципліни «Маркетингові дослідження: якісні методи», мали змогу поспілкуватись та перейняти досвід від Рябоконь Олени – провідного фахівця сфери
6 травня маркетологи першого та третього курсу мали можливість поспілкуватись з менеджером по маркетингу Сумської біологічної фабрики Валерією Лазоренко. Особливості роботи на специфічних ринках, методи
29 квітня 2021 р. невгамовні магістри-маркетологи 1 курсу в рамках навчальної дисципліни «Некомерційний маркетинг» мали можливість взяти участь у live talk, що стосувалася мега актуального
Вперше взявши участь у конкурсі наукових робіт студентка першого курсу кафедри маркетингу Катерина Шевченко посіла перше місце! Така синергія одиниць стала переможною для студентки. 27
На онлайн-зустрічі 27 квітня з представниками компанії Netcracker студенти-маркетологи мали можливість познайомитися з особливостями роботи в IT-компанії та з її пропозиціями щодо працевлаштування. Керівник відділу
Студентка другого курсу Назаренко Анастасія стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 “Маркетинг”. В рамках конкурсу Анастасія отримала диплом III ступеня серед
?#Невгамовні разом із Ризьким технічним університетом розпочали науковий віртуальний клас для аспірантів. ?Метою проєкту є створення онлайн-платформи для комунікації та колаборації PhD студентів із Ризького
Мозок людини – складний механізм ? Однак, невгамовні ставлять для себе виклик розгадати таємниці та пізнати усі тонкощі роботи мозку споживача при прийнятті рішення ?️♀️
Продовжуємо отримувати результати по Всеукраїнським конкурсам наукових робіт. На початку травня відбулася науково-практична конференція другого етапу ІІ туру зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством»,
Займатися наукою в СумДУ приємно, адже цю роботу завжди оцінюють та підтримують на кожному етапі реалізації задуму. Щорічний конкурс «Кращі молоді вчені» у 2021 році
На кафедрі маркетингу триває реалізація проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Лєонов Сергій та Чигрин Олена провели он-лайн семінар на
Науковці кафедри маркетингу прийняли участь у вебінарі від Європейської асоціації маркетингу і менеджменту (EUMMAS)? Учасники представили свої навчальні заклади та обговорили шляхи майбутньої співпраці ?
Невгамовні маркетологи другого курсу бакалаврату, в рамках дисципліни «Маркетингові дослідження: якісні методи», мали змогу поспілкуватись та перейняти досвід від Рябоконь Олени – провідного фахівця сфери
6 травня маркетологи першого та третього курсу мали можливість поспілкуватись з менеджером по маркетингу Сумської біологічної фабрики Валерією Лазоренко. Особливості роботи на специфічних ринках, методи
29 квітня 2021 р. невгамовні магістри-маркетологи 1 курсу в рамках навчальної дисципліни «Некомерційний маркетинг» мали можливість взяти участь у live talk, що стосувалася мега актуального
Вперше взявши участь у конкурсі наукових робіт студентка першого курсу кафедри маркетингу Катерина Шевченко посіла перше місце! Така синергія одиниць стала переможною для студентки. 27
На онлайн-зустрічі 27 квітня з представниками компанії Netcracker студенти-маркетологи мали можливість познайомитися з особливостями роботи в IT-компанії та з її пропозиціями щодо працевлаштування. Керівник відділу
Студентка другого курсу Назаренко Анастасія стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 “Маркетинг”. В рамках конкурсу Анастасія отримала диплом III ступеня серед
?#Невгамовні разом із Ризьким технічним університетом розпочали науковий віртуальний клас для аспірантів. ?Метою проєкту є створення онлайн-платформи для комунікації та колаборації PhD студентів із Ризького
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ