
ВІТАЄМО З ПОЧЕСНОЮ ВІДЗНАКОЮ!
Вітаємо невгамовного Олексія Люльова, завідувача кафедри маркетингу, з отриманням почесної відзнаки за сприяння військово-морським силам України! З першого дня війні Олексій є активним волонтером, який
Вітаємо невгамовного Олексія Люльова, завідувача кафедри маркетингу, з отриманням почесної відзнаки за сприяння військово-морським силам України! З першого дня війні Олексій є активним волонтером, який
Названо переможців щорічного конкурсу «Кращі науково-педагогічні працівники CумДУ» 2021-2022 нр. Лауреати визначалися на рівні університету й окремих інститутів та факультетів. Дипломом ІІ ступеня нагороджено доцентку
12 січня відбувся звіт кафедри маркетингу за 2022 рік Олексій Люльов розповів про основні результати навчальної, наукової та міжнародної діяльності кафедри Протягом цього надскладного для
МОН України оприлюднено підсумки конкурсу наукових проєктів та розробок молодих вчених на 2023 рік! Колективам молодих науковців СумДУ вдалось вибороти 4 проєкти-переможці у цьому конкурсі!
Курс лекцій з кризового менеджменту від британського професора, виконавчого директора Інституту управління стратегічними ризиками (м. Лондон) David Rubens (детальніше про лектора – http://surl.li/ejrix). Перша лекція
Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах,
Передостанній тиждень року #невгамовні присвятили захисту кваліфікаційних робіт магістрів Протягом трьох днів наші магістри презентували свої здобутки. Валерія Редька, Сергієнко Дмитро, Пономаренко Ігор, Богдана
У листопаді репозитарій Сумського державного університету поповнився новим науковим виданням – цінним доробком в сфері дослідження соціально-економічних процесів у часи пандемії COVID-19. Це колективна монографія
Заходи тижня для невгамовних: 13.12 Digital під час війни: нові соціальні тренди та комунікація Спікерка — Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультантка Організатор: Ukrsibbank BNP
8 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару Можливості маркетингу для бізнесу в нових реаліях.
6 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару за участі Оксани Бойко, сертифікованої бізнес-тренерки,
17.11.22 невгамовні аспіранти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», а також студенти в межах вивчення дисциплін «Marketing Advanced» (гр.Мк-11, викладач Пімоненко Тетяна), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк,
Вітаємо невгамовного Олексія Люльова, завідувача кафедри маркетингу, з отриманням почесної відзнаки за сприяння військово-морським силам України! З першого дня війні Олексій є активним волонтером, який
Названо переможців щорічного конкурсу «Кращі науково-педагогічні працівники CумДУ» 2021-2022 нр. Лауреати визначалися на рівні університету й окремих інститутів та факультетів. Дипломом ІІ ступеня нагороджено доцентку
12 січня відбувся звіт кафедри маркетингу за 2022 рік Олексій Люльов розповів про основні результати навчальної, наукової та міжнародної діяльності кафедри Протягом цього надскладного для
МОН України оприлюднено підсумки конкурсу наукових проєктів та розробок молодих вчених на 2023 рік! Колективам молодих науковців СумДУ вдалось вибороти 4 проєкти-переможці у цьому конкурсі!
Курс лекцій з кризового менеджменту від британського професора, виконавчого директора Інституту управління стратегічними ризиками (м. Лондон) David Rubens (детальніше про лектора – http://surl.li/ejrix). Перша лекція
Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах,
Передостанній тиждень року #невгамовні присвятили захисту кваліфікаційних робіт магістрів Протягом трьох днів наші магістри презентували свої здобутки. Валерія Редька, Сергієнко Дмитро, Пономаренко Ігор, Богдана
У листопаді репозитарій Сумського державного університету поповнився новим науковим виданням – цінним доробком в сфері дослідження соціально-економічних процесів у часи пандемії COVID-19. Це колективна монографія
Заходи тижня для невгамовних: 13.12 Digital під час війни: нові соціальні тренди та комунікація Спікерка — Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультантка Організатор: Ukrsibbank BNP
8 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару Можливості маркетингу для бізнесу в нових реаліях.
6 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни «Мерчандайзинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару за участі Оксани Бойко, сертифікованої бізнес-тренерки,
17.11.22 невгамовні аспіранти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», а також студенти в межах вивчення дисциплін «Marketing Advanced» (гр.Мк-11, викладач Пімоненко Тетяна), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк,
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ