© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Кафедра маркетингу активно розвиває наукову діяльність та співпрацю з міжнародними партнерами. Щороку наша кафедра проводить міждисциплінарні науково-практичні конференції, на яких збираються провідні науковці, дослідники та практики з різних країн світу.
Наукове видання “Маркетинг та менеджмент інновацій” розміщується у відкритому доступі та висвітлює актуальні питання з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти інноваційних трансформацій в економіці.
Науковий журнал “Маркетинг та менеджмент інновацій” індексується міжнародною наукометричною базою Emerging Sources Citation Index (Web of Science).
Журнал “Economic Sustainability and Business Practices” публікує оригінальні дослідження, оглядові та теоретичні статті вітчизняних і зарубіжних учених-економістів, аспірантів, здобувачів
Призначено іменну стипендію голови Сумської обласної державної адміністрації за визначні успіхи у навчанні, науковій діяльності та громадській роботі.
Науковий керівник: д.е.н., професор Чигрин Олена Юріївна.
Переможець у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт під патронатом Національної комісії України у справах Юнеско, нагороджена дипломом І ступеня. Тема роботи: Цифровий маркетинг при формуванні зелених конкурентних переваг підприємств.
Науковий керівник: д.е.н., професор Чигрин Олена Юріївна.
Тема наукової роботи: «Перспективний аналіз розвитку електронної торгівлі в постпандемічний період».
Науковий керівник: к.е.н. Сагер Людмила Юріївна.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища», нагороджена дипломом ІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Органічне виробництво: шляхи підвищення конкурентноздатності».
Науковий керівник: к.е.н., доцент Чигрин Олена Юріївна.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Вплив COVID-19 на соціо-економічний розвиток країни».
Науковий керівник: д.е.н., професор Люльов Олексій Валентинович.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління у сфері торгівлі», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Оцінювання логістичної інфраструктури підприємства як основи його успішної торговельної діяльності».
Науковий керівник: к.е.н. Сагер Людмила Юріївна.
Переможець ІV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», нагороджена дипломом ІІІ ступеня за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр».
Тема наукової роботи: «Дослідження маркетингової діяльності мережі «Аптека низьких цін»: теоретичний та прикладний аспекти».
Науковий керівник: к.е.н. Сигида Любов Олексіївна.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Зелений бренд країни та її конкурентоспроможність».
Науковий керівник: д.е.н., доцент Пімоненко Тетяна Володимирівна.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукції підприємства».
Науковий керівник: к.е.н. Сагер Людмила Юріївна.
Переможець ІV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», нагороджений дипломом І ступеня за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр».
Тема наукової роботи: «Пошукова оптимізація в комунікаційних маркетингових системах».
Науковий керівник: д.е.н., професор Тєлєтов Олександр Сергійович.
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ