© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Кафедра маркетингу активно розвиває наукову діяльність та співпрацю з міжнародними партнерами. Щороку наша кафедра проводить міждисциплінарні науково-практичні конференції, на яких збираються провідні науковці, дослідники та практики з різних країн світу.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління у сфері торгівлі», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Оцінювання логістичної інфраструктури підприємства як основи його успішної торговельної діяльності».
Науковий керівник: канд. екон. наук Сагер Людмила Юріївна.
переможець ІV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», нагороджена дипломом ІІІ ступеня за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр».
Тема наукової роботи: «Дослідження маркетингової діяльності мережі «Аптека низьких цін»: теоретичний та прикладний аспекти».
Науковий керівник: канд. екон. наук Сигида Любов Олексіївна.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Зелений бренд країни та її конкурентоспроможність».
Науковий керівник: д-р екон. наук, доцент Пімоненко Тетяна Володимирівна.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукції підприємства».
Науковий керівник: канд. екон. наук Сагер Людмила Юріївна.
Переможець ІV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», нагороджена дипломом І ступеня за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр».
Тема наукової роботи: «Пошукова оптимізація в комунікаційних маркетингових системах».
Науковий керівник: д-р екон. наук, професор Тєлєтов Олександр Сергійович.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління у сфері торгівлі», нагороджена дипломом І ступеня.
Тема наукової роботи: «Перспективний аналіз розвитку електронної торгівлі в постпандемічний період».
Науковий керівник: канд. екон. наук Сагер Людмила Юріївна.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища», нагороджена дипломом ІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Органічне виробництво: шляхи підвищення конкурентноздатності».
Науковий керівник: канд. екон. наук, доцент Чигрин Олена Юріївна.
Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством», нагороджена дипломом ІІІ ступеня.
Тема наукової роботи: «Вплив COVID-19 на соціо-економічний розвиток країни».
Науковий керівник: д-р екон. наук, професор Люльов Олексій Валентинович.
Науковий керівник: д-р екон. наук, професор Чигрин Олена Юріївна.
Переможець у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт під патронатом Національної комісії України у справах Юнеско, нагороджена дипломом І ступеня. Тема роботи: Цифровий маркетинг при формуванні зелених конкурентних переваг підприємств.
Науковий керівник: д-р екон. наук, професор Чигрин Олена Юріївна.
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ