
РОЗШИРЮЄМО ГОРИЗОНТИ МІЖНАРОДНОЇ СПІВПРАЦІ
За результатами плідної праці осіннього семестру представникам кафедри маркетингу вдалося ще на декілька важливих кроків розширити горизонти міжнародної співпраці. На цей раз був підписаний меморандум
За результатами плідної праці осіннього семестру представникам кафедри маркетингу вдалося ще на декілька важливих кроків розширити горизонти міжнародної співпраці. На цей раз був підписаний меморандум
До Нового року ще далеко, але зимового четверга 10.12.2020 р. студенти другого курсу кафедри маркетингу отримали в подарунок цінний матеріал у рамках лекції-дискусу з практикуючим
Сьогоденні виклики карантинних обмежень показують важливість маркетингу в абсолютно усіх сферах. Ось і туризм не залишився осторонь – команда DOM-у запропонувала свої наукові пропозиції. Ми
Кафедра маркетингу завжди намагається бути на пульсі подій міжнародної арени: гранти, проекти, конференції. Ось і на цьому тижні керівники проектів Тетяна Пімоненко та Олена Чигрин
Дистанційна освіта, купа практичних кейсів, онлайн польові дослідження, постійні семінари і тренінги, робота … і час на спорт. Команда DOM-у завжди рада усім досягненням своїх
Невгамовність викладачів кафедри маркетингу не має меж. Вони невгамовні в навчанні студентів, науковій та міжнародній активності, в отриманні нових знань, посиленні наявних навиків та освоєнні
Саме під таким гаслом так швидко минули три дні, насичені захопливими «зеленими» історіями практиків, інноваційними бізнес-ідеями та неймовірними інсайтами! З 30 листопада по 2 грудня
Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов, як член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти та керівник групи сприяння академічній доброчесності СумДУ, 1 грудня прийняв участь
Саме під таки девізом пройшла зустріч студентів спеціальності «Маркетинг» 26 листопада 2020 р. в рамках вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності» та «Маркетингові комунікації» із Олександрою Шемчук,
У рамках реалізації проєкту «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України», що фінансується Європейською комісією (Jean Monnet Module «EU Carbon-free economy: best practices for Ukraine»
Тетяна Пімоненко та Олексій Люльов у рамках проєкту «Європейська політика для малого та середнього підприємництва: перспективи та загрози для України» (“EU policy for SMEs: perspectives
Інтернет-маркетинг цікавий для всіх сфер бізнесу. Кафедра маркетингу постійно знаходить час, щоб слідкувати за практичними маркетинговими здобутками та знаходити механізми, які є дієвими. Невгамовні, навіть,
За результатами плідної праці осіннього семестру представникам кафедри маркетингу вдалося ще на декілька важливих кроків розширити горизонти міжнародної співпраці. На цей раз був підписаний меморандум
До Нового року ще далеко, але зимового четверга 10.12.2020 р. студенти другого курсу кафедри маркетингу отримали в подарунок цінний матеріал у рамках лекції-дискусу з практикуючим
Сьогоденні виклики карантинних обмежень показують важливість маркетингу в абсолютно усіх сферах. Ось і туризм не залишився осторонь – команда DOM-у запропонувала свої наукові пропозиції. Ми
Кафедра маркетингу завжди намагається бути на пульсі подій міжнародної арени: гранти, проекти, конференції. Ось і на цьому тижні керівники проектів Тетяна Пімоненко та Олена Чигрин
Дистанційна освіта, купа практичних кейсів, онлайн польові дослідження, постійні семінари і тренінги, робота … і час на спорт. Команда DOM-у завжди рада усім досягненням своїх
Невгамовність викладачів кафедри маркетингу не має меж. Вони невгамовні в навчанні студентів, науковій та міжнародній активності, в отриманні нових знань, посиленні наявних навиків та освоєнні
Саме під таким гаслом так швидко минули три дні, насичені захопливими «зеленими» історіями практиків, інноваційними бізнес-ідеями та неймовірними інсайтами! З 30 листопада по 2 грудня
Доцент кафедри маркетингу Артем Артюхов, як член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти та керівник групи сприяння академічній доброчесності СумДУ, 1 грудня прийняв участь
Саме під таки девізом пройшла зустріч студентів спеціальності «Маркетинг» 26 листопада 2020 р. в рамках вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності» та «Маркетингові комунікації» із Олександрою Шемчук,
У рамках реалізації проєкту «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України», що фінансується Європейською комісією (Jean Monnet Module «EU Carbon-free economy: best practices for Ukraine»
Тетяна Пімоненко та Олексій Люльов у рамках проєкту «Європейська політика для малого та середнього підприємництва: перспективи та загрози для України» (“EU policy for SMEs: perspectives
Інтернет-маркетинг цікавий для всіх сфер бізнесу. Кафедра маркетингу постійно знаходить час, щоб слідкувати за практичними маркетинговими здобутками та знаходити механізми, які є дієвими. Невгамовні, навіть,
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ