
РОЗШИРЮЄМО КОРДОНИ ЗНАНЬ
Для невгамовнихнемає меж. У рамках навчальної дисципліни «Ризикологія» студенти третього курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти участь у вебінарі «Leveraging Data & Analytics for Artificial
Для невгамовнихнемає меж. У рамках навчальної дисципліни «Ризикологія» студенти третього курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти участь у вебінарі «Leveraging Data & Analytics for Artificial
20 жовтня невгамовні приєднались до вивчення міні-курсу від Дар’ї Шигаєвої, що є членом нашої ради роботодавців (в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру
Зустріч із практиком у сфері партнерського маркетингу відбулась у студентів1 та 3 курсу в рамках дисципліни «Основи маркетингової діяльності» та «Marketing of innovation». Свій практичний досвід
20 жовтня студенти 1,2 та 4 курсів спеціальності «Маркетинг» зібрались на лецію-дискус із практиком у сфері маркетингвого просування в інтернет середовищі. Лекцію проводив Олег Кожевніков
Невгамовні у рамках курсу Тетяни Пімоненко «Marketing Advanced» приєднались до вебінару «Як покращити лендінг: легкі рішення підвищення ефективності» від куратора освітніх проєктів в Tilda Publishing
Кафедра маркетингу розширює мережу стекхолдерів та налагоджує зв’язки із практиками у багатьох сферах. Сьогодні це агенство з комплексного SMM просування «22nd Floor agency» (м.Київ). В
Старший викладач кафедри маркетингу Анна Сергіївна Росохата відвідала Неформальну зустріч провідних фахівців маркетингу у напрямку SMM у м. Києві «SMM за чашкою кави», де відбулося
08.10.2020 р. у рамках вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» студенти другого курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти онлайн участь у Міжнародному конгресі присвяченому всебічному розвитку
Кафедра маркетингу СумДУ постійно намагається зробити студентське життя яскравим, наповненим різноплановими формаціями отримання додаткових знань. Наші студенти з великим захопленням #СпіймалиХвилюЗмін і почали використовувати такі
Жовтень – старт до початку профорієнтаційної роботи на кафедрах. Команда DOM-у не залишилась в осторонь і на повну підключилась у Програму підвищення кваліфікації для викладачів
Не проґав свою можливість… Компанія Rechi.ua запрошує подавати грантові заявки на 10 тисяч гривень за ідеї з розвитку електронної торгівлі до 1 грудня 2020 року.
6 жовтня 2020 року студенти маркетологи в рамках дисципліни Марії Мінченко«Створення інноваційних проектів» прийняли активну участь у лекції «Де шукати ресурси для підтримки інноваційних проектів
Для невгамовнихнемає меж. У рамках навчальної дисципліни «Ризикологія» студенти третього курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти участь у вебінарі «Leveraging Data & Analytics for Artificial
20 жовтня невгамовні приєднались до вивчення міні-курсу від Дар’ї Шигаєвої, що є членом нашої ради роботодавців (в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру
Зустріч із практиком у сфері партнерського маркетингу відбулась у студентів1 та 3 курсу в рамках дисципліни «Основи маркетингової діяльності» та «Marketing of innovation». Свій практичний досвід
20 жовтня студенти 1,2 та 4 курсів спеціальності «Маркетинг» зібрались на лецію-дискус із практиком у сфері маркетингвого просування в інтернет середовищі. Лекцію проводив Олег Кожевніков
Невгамовні у рамках курсу Тетяни Пімоненко «Marketing Advanced» приєднались до вебінару «Як покращити лендінг: легкі рішення підвищення ефективності» від куратора освітніх проєктів в Tilda Publishing
Кафедра маркетингу розширює мережу стекхолдерів та налагоджує зв’язки із практиками у багатьох сферах. Сьогодні це агенство з комплексного SMM просування «22nd Floor agency» (м.Київ). В
Старший викладач кафедри маркетингу Анна Сергіївна Росохата відвідала Неформальну зустріч провідних фахівців маркетингу у напрямку SMM у м. Києві «SMM за чашкою кави», де відбулося
08.10.2020 р. у рамках вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» студенти другого курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти онлайн участь у Міжнародному конгресі присвяченому всебічному розвитку
Кафедра маркетингу СумДУ постійно намагається зробити студентське життя яскравим, наповненим різноплановими формаціями отримання додаткових знань. Наші студенти з великим захопленням #СпіймалиХвилюЗмін і почали використовувати такі
Жовтень – старт до початку профорієнтаційної роботи на кафедрах. Команда DOM-у не залишилась в осторонь і на повну підключилась у Програму підвищення кваліфікації для викладачів
Не проґав свою можливість… Компанія Rechi.ua запрошує подавати грантові заявки на 10 тисяч гривень за ідеї з розвитку електронної торгівлі до 1 грудня 2020 року.
6 жовтня 2020 року студенти маркетологи в рамках дисципліни Марії Мінченко«Створення інноваційних проектів» прийняли активну участь у лекції «Де шукати ресурси для підтримки інноваційних проектів
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ