Викладачі кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА та Анна РОСОХАТА активно долучаються до освітніх та наукових подій Університету м. Ліверпуль, у якому зараз проходять стажування.
Минулого тижня Наталія та Анна долучилися до гостьової лекції на базі Інституту громадського здоров’я на тему важливості промоції здорового харчування та ролі нездорових харчових звичок в захворюваннях печінки, якщо людина не дотримується принципів повноцінного харчування в своєму раціоні.
На поточному тижні вони відвідали лекцію викладача кафедри маркетингу Школи менеджменту Анатолі Цоліцева, присвячену питанню публікації наукових статей в топ-рейтингових журналах у сфері маркетингу. Він поділився своїм досвідом роботи як члена редакційної колекції та всіми етапами публікаційного процесу, які відбуваються від подачі статті до її виходу на сайті журналу.
Також Наталія та Анна активно продовжують дослідницьку роботу у співпраці з PhD, доцентом кафедри маркетингу продуктів харчування та дитячого здоров’я Еммою Бойланд щодо ролі маркетингових стимулів у харчовій поведінці молоді з використанням новітніх нейроінструментів Лабораторії харчової поведінкі Університету м. Ліверпуль.
З 13 січня 2025 року старший викладач кафедри маркетингу Сумського державного університету,
Доцент кафедри маркетингу к.е.н,
Команда проєкту «Інституційно-функціональна адаптація системи громадського здоров’я для забезпечення повоєнного відновлення економічного та людського потенціалу України» отримала фінансування від Міністерства освіти і науки України на його реалізацію впродовж 2025-2027 років. 

16 грудня доцент кафедри маркетингу 


Восени 2024 року на кафедрі маркетингу БІЕМ СумДУ проходила акредитація освітньо-наукової програми “Маркетинг” з підготовки докторів філософії. За результатами ретельної експертизи, проведеної Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти програма отримала найвищу оцінку – «зразкова».
17 листопада 2024 року професор
Кафедра маркетингу Сумського державного університету (СумДУ) продовжує активно зміцнювати свої міжнародні позиції! Нещодавно університет зробив значний крок у розширенні міжнародної співпраці, підписавши Меморандум про співпрацю з Казахським національним аграрним дослідницьким університетом (Казахстан). Ця подія є важливим етапом для розвитку міжнародного співробітництва у сфері маркетингових досліджень, освітніх проєктів і спільних наукових ініціатив.
З