НОВИЙ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ ПРОЄКТ
Минулого тижня на кафедрі маркетингу стартував новий профорієнтаційний проєкт “Вступ 2025: тримай хвилю змін”. Перші дві зустрічі відбулися з одинадцятикласниками Опорного закладу Верхньосироватського ліцею та
Минулого тижня на кафедрі маркетингу стартував новий профорієнтаційний проєкт “Вступ 2025: тримай хвилю змін”. Перші дві зустрічі відбулися з одинадцятикласниками Опорного закладу Верхньосироватського ліцею та
15 листопада студенти-маркетологи першого курсу були на екскурсії у відділенні банку ПУМБ. Студенти-маркетологи дізналися про: визначну роль маркетингу в просуванні послуг та іміджу банку на
Невгамовні студенти-маркетологи успішно завершили курс “Gender Economics” від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти слухали лекції та виконували низку практичних завдань від провідного лектора
13 листопада пройшла четверта лекція від засновника сервісу Serpstat Олега Саламахи. На минулих двох тижнях студенти-маркетологи мали унікальну можливість поглибити свої знання з цифрового маркетингу та використання
5.11.2024 року стартували лекції від компанії Serpstat, розробника платформи для управління задачами SEO. Студенти-маркетологи усіх курсів доєдналися до заходу. Перша лекція була присвячена інтернет-маркетингу та основам SEO. Спікер заходу –
7.11.2024 року пройшла друга із лекцій від компанії Serpstat, присвячена основам SEO, внутрішній та зовнішній оптимізації. Дізналися багато цікавого про: ключові елементи контент-маркетингу; як успішно реалізувати можливості
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ