
НА ХВИЛІ ЗМІН: МАРКЕТОЛОГИ ОБГОВОРЮЮТЬ 3RD-PARTY COOKIES
Завтра буде по іншому і маркетологи до цього готові. 2 квітня студенти 5 курсу в межах дисципліни Марії Мінченко «Рекламний менеджмент» залучились до обговорення нагальної
Завтра буде по іншому і маркетологи до цього готові. 2 квітня студенти 5 курсу в межах дисципліни Марії Мінченко «Рекламний менеджмент» залучились до обговорення нагальної
Невгамовні завжди «на хвилі» світових тенденцій. Пандемія, зміни споживчих настроїв, бажання підтримувати здоров’я на належному рівні, а ще й при тому, що 7 квітня –
Саме так називався вебінар, до якого долучилися маркетологи 2 і 3 курсів в рамках дисциплін «Маркетингове ціноутворення» (викладач Лілія Хоменко) та «Маркетинг послуг» (викладач Анна
1 квітня 2021 року невгамовні отримали радісне сповіщення з привітаннями Олексій Люльов, Олена Чигрин та Яна Ус стали членами Європейської Асоціації Маркетингу та Менеджменту. Думаєте
Кафедра маркетингу постійно шукає дієві механізми залучення абітурієнтів, студентів, аспірантів, викладачів та роботодавців до нових проєктів. В 2021 року ми вирішили спробувати реалізувати нову формацію
Для кафедри маркетингу 1 квітня – привід до гарного настрою і плідної роботи, адже сьогодні відбувся захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук
Хтось може сказати, що 2020 рік був важким та непередбачуваним, дистанційним та обмеженим, не таким як всі. Саме так– не такий, як всі… В щорічному
Впродовж березня іноземні аспіранти ННІ БіЕМ стали учасниками серії інтерактивних занять в рамках курсу «Дослідницька доброчесність». Курс підготовлено спільними зусиллями викладачів кафедр маркетингу (Артем Артюхов)
Аспіранти кафедри маркетингу мають унікальну можливість проводити наукові дослідження під керівництвом одразу двох наукових керівників 19 березня 2021 року було проведено науковий онлайн-семінар, до якого
Експертна думка важлива у навчанні, особливо коли це тісно взаємопов’язано з дисциплінами, які вивчаються. 23 березня 2021 року студенти кафедри маркетингу в межах дисципліни Марії
Невгамовні Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко провели серію лекцій для PhD студентів з Китаю Тема: «Методи та методологія наукових досліджень» Слухачі почали освоювати інструментарій бібліометричного
З метою підвищення рівня практико-орієнтованої підготовки, та насамперед за бажанням студентів та ініціативою викладача кафедри маркетингу Росохатої Анни першокурсники спеціальності «Маркетинг» та «Менеджмент» відвідали з
Завтра буде по іншому і маркетологи до цього готові. 2 квітня студенти 5 курсу в межах дисципліни Марії Мінченко «Рекламний менеджмент» залучились до обговорення нагальної
Невгамовні завжди «на хвилі» світових тенденцій. Пандемія, зміни споживчих настроїв, бажання підтримувати здоров’я на належному рівні, а ще й при тому, що 7 квітня –
Саме так називався вебінар, до якого долучилися маркетологи 2 і 3 курсів в рамках дисциплін «Маркетингове ціноутворення» (викладач Лілія Хоменко) та «Маркетинг послуг» (викладач Анна
1 квітня 2021 року невгамовні отримали радісне сповіщення з привітаннями Олексій Люльов, Олена Чигрин та Яна Ус стали членами Європейської Асоціації Маркетингу та Менеджменту. Думаєте
Кафедра маркетингу постійно шукає дієві механізми залучення абітурієнтів, студентів, аспірантів, викладачів та роботодавців до нових проєктів. В 2021 року ми вирішили спробувати реалізувати нову формацію
Для кафедри маркетингу 1 квітня – привід до гарного настрою і плідної роботи, адже сьогодні відбувся захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук
Хтось може сказати, що 2020 рік був важким та непередбачуваним, дистанційним та обмеженим, не таким як всі. Саме так– не такий, як всі… В щорічному
Впродовж березня іноземні аспіранти ННІ БіЕМ стали учасниками серії інтерактивних занять в рамках курсу «Дослідницька доброчесність». Курс підготовлено спільними зусиллями викладачів кафедр маркетингу (Артем Артюхов)
Аспіранти кафедри маркетингу мають унікальну можливість проводити наукові дослідження під керівництвом одразу двох наукових керівників 19 березня 2021 року було проведено науковий онлайн-семінар, до якого
Експертна думка важлива у навчанні, особливо коли це тісно взаємопов’язано з дисциплінами, які вивчаються. 23 березня 2021 року студенти кафедри маркетингу в межах дисципліни Марії
Невгамовні Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко провели серію лекцій для PhD студентів з Китаю Тема: «Методи та методологія наукових досліджень» Слухачі почали освоювати інструментарій бібліометричного
З метою підвищення рівня практико-орієнтованої підготовки, та насамперед за бажанням студентів та ініціативою викладача кафедри маркетингу Росохатої Анни першокурсники спеціальності «Маркетинг» та «Менеджмент» відвідали з
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ