Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ – НЕОБХІДНІСТЬ ЧИ АРХАЇЗМ?

Чому стратегія потрібна? Які об’єктивні та суб’єктивні проблеми формування маркетингової стратегії? Яка процедура впровадження маркетингової стратегії ?Яке місце стратегії маркетингу? Які вимоги висуваються до сучасної маркетингової стратегії?

На ці та інші питання студенти спеціальності “Маркетинг” (групи МК-01, ЕН-03/3мк) в рамках дисциплін «Маркетингові комунікації», викладач Сагер Людмила та «Маркетингова товарна політика», викладач Сигида Любов Л.О.  мали змогу почути відповіді 21 жовтня 2021 року на зустрічі із Олександром Устьян – досвідченим спеціалістом з інтернет-маркетингу.