Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

BIG DATA У МАРКЕТИНГУ

Продовжуємо знайомитись зі світовими трендами у маркетингу.

19 жовтня студенти-маркетологи у рамках вивчення дисциплін “Основи маркетингової діяльності” та “Маркетингові комунікації 1” (викладач -Сагер Л.Ю.) мали можливість почути про сучасні тренди в маркетингу та можливості і особливості застосування Big Data у маркетингу.

Яна Штанько та Сергій Верховцев (ПрАТ «Київстар») у рамках вебінару «Вивчай, аналізуй, персоналізуй: Big Data для маркетингу по-новому»  розповіли про конкурентні переваги, які дає персоналізація в комунікаціях з клієнтами, про необхідність та існуючі можливості аналізу профілю клієнта, показали, як накопичення та аналітика даних допомагають довгостроково утримувати клієнта та задовольняти його запити, про можливості формування та розширення бази клієнтів.