
АКТИВУЄМО ВСІ МОЖЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОЇ МОБІЛЬНОСТІ
Кафедра маркетингу відкриває всі можливості для своїх студентів, які є наявні наразі. Однією з таких є можливість навчання в межах міжнародної мобільності, починаючи із першого
Кафедра маркетингу відкриває всі можливості для своїх студентів, які є наявні наразі. Однією з таких є можливість навчання в межах міжнародної мобільності, починаючи із першого
Виконавцями Жан Моне Модулю «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) Тетяною Пімоненко та Яною Ус було організовано для студентів та аспірантів лекцію-дискусію, присвячену
Освітній простір потребує постійних змін. Тема академічної доброчесності цікава викладачам, гарантам освітніх програм, завідувачам кафедр, керівництву закладів, які хочуть забезпечити високу якість освіти та підготувати
Знаходити час на вивчення чогось нового завжди складна справа – то часу не вистачає, то натхнення, то сили волі… Але все це не про маркетологів.
Нам дуже приємно, коли в команді ДОМ-у з’являються нові і нові нагороди: за результатами конкурсу «Кращий викладач очима студентів» 2019-2020 навчального року було відзначено роботу
Початок весняного семестру, а підготовка до якісного написання кваліфікаційних робіт бакалаврів йде на максимум. 26 січня голова НТСА ННІ ФЕМ, аспірант кафедри маркетингу Яна Ус
Бажаємо всім студентам величезного везіння, великих перемог, успіху в навчанні. Цінуйте кожну хвилину вашого безтурботного студентського життя! Нехай студентські роки будуть насиченими цікавими подіями, нехай
12 січня в ННІ Фінансів, економіки та менеджменту ім. О. Балацького розпочалися звіти кафедр. Першими свої результати представила кафедра маркетингу і досить успішно. Доповідь завідувача
Щорічний конкурс педагогічних інновацій для маркетологів пройшов з величезною користю: 3 заявки і всі з відзнакою. Артем Артюхов та Марія Мінченко стали призерами у номінаціях
24 грудня в онлайн режимі відбулися захисти магістерських кваліфікаційних робіт. Цікаві відкриті захисти робіт, презентація практичних здобутків, дискусії в процесі обговорення питань дозволили показати гарні
На цей раз студенти практично всіх курсів спеціальності «Маркетинг» прийняли участь у Міжнародному фестивалі реклами «Реклама-Фест», що був організований Одеським національним економічним університетом. Під час
Ще одним здобутком маркетологіву 2020 році стало підписання договору про співпрацю із Університетом культури та економіки (Ekonomikas un Kulturas Augstskola) в м. Рига (Латвія). Договір
Кафедра маркетингу відкриває всі можливості для своїх студентів, які є наявні наразі. Однією з таких є можливість навчання в межах міжнародної мобільності, починаючи із першого
Виконавцями Жан Моне Модулю «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) Тетяною Пімоненко та Яною Ус було організовано для студентів та аспірантів лекцію-дискусію, присвячену
Освітній простір потребує постійних змін. Тема академічної доброчесності цікава викладачам, гарантам освітніх програм, завідувачам кафедр, керівництву закладів, які хочуть забезпечити високу якість освіти та підготувати
Знаходити час на вивчення чогось нового завжди складна справа – то часу не вистачає, то натхнення, то сили волі… Але все це не про маркетологів.
Нам дуже приємно, коли в команді ДОМ-у з’являються нові і нові нагороди: за результатами конкурсу «Кращий викладач очима студентів» 2019-2020 навчального року було відзначено роботу
Початок весняного семестру, а підготовка до якісного написання кваліфікаційних робіт бакалаврів йде на максимум. 26 січня голова НТСА ННІ ФЕМ, аспірант кафедри маркетингу Яна Ус
Бажаємо всім студентам величезного везіння, великих перемог, успіху в навчанні. Цінуйте кожну хвилину вашого безтурботного студентського життя! Нехай студентські роки будуть насиченими цікавими подіями, нехай
12 січня в ННІ Фінансів, економіки та менеджменту ім. О. Балацького розпочалися звіти кафедр. Першими свої результати представила кафедра маркетингу і досить успішно. Доповідь завідувача
Щорічний конкурс педагогічних інновацій для маркетологів пройшов з величезною користю: 3 заявки і всі з відзнакою. Артем Артюхов та Марія Мінченко стали призерами у номінаціях
24 грудня в онлайн режимі відбулися захисти магістерських кваліфікаційних робіт. Цікаві відкриті захисти робіт, презентація практичних здобутків, дискусії в процесі обговорення питань дозволили показати гарні
На цей раз студенти практично всіх курсів спеціальності «Маркетинг» прийняли участь у Міжнародному фестивалі реклами «Реклама-Фест», що був організований Одеським національним економічним університетом. Під час
Ще одним здобутком маркетологіву 2020 році стало підписання договору про співпрацю із Університетом культури та економіки (Ekonomikas un Kulturas Augstskola) в м. Рига (Латвія). Договір
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ