Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

CARBON FOOTPRINT: ПЕРЕВАГИ ДЛЯ СТЕЙКХОЛДЕРІВ

Бакалаври та магістри спеціальності “Маркетинг” продовжують відвідувати лекції та семінари в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE)

1 жовтня 2021 р. Cергій Леонов провів вебінар на тему «Carbon footprint: переваги для стейкхолдерів», в рамках якого розповів про історію виникнення терміну, рівні запровадження, категорію біопотенціалу, перспективи використання екологічного сліду на макро та індивідуальному рівні.

Цікавими для слухачів виявилися питання  формування індивідуального екологічного сліду, хто такі «зелені» та «коричневі» споживачі?

як зменшення кількості дітей, життя без транспорту, відмова від подорожей і вегетаріанство впливають на екологічний слід?

Більше про результати проєкту за посиланням: https://dom.fem.sumdu.edu.ua/…/jean-monnet-module