
ПЕРШИЙ КУРС-ПЕРШІ ЗАНЯТТЯ НА ВИРОБНИЦТВІ
Підприємство #Полісан» починає цикл лекцій та практичних тренінгів для маркетологів ? Сьогодні студенти першого курсу відвідали підприємство ⚡️ Разом з Мариною Вощенко, начальником відділу стандартизації,
Підприємство #Полісан» починає цикл лекцій та практичних тренінгів для маркетологів ? Сьогодні студенти першого курсу відвідали підприємство ⚡️ Разом з Мариною Вощенко, начальником відділу стандартизації,
До невгамовних знову завітав Vladimir Rudyka, засновник и директор рекламної агенції RG Region. 28 вересня 2021 р. Володимир провів он-лайн лекцію для маркетологів 2 курсу
Вітаємо з днем народження чарівну та неповторну Аллу Федорівну Бондаренко. Бажаємо міцного здоров’я, злагоди, ніколи не сумувати та завжди радіти життю. Нехай життя буде сповнене
Тетяна Пімоненко, докторка економічних наук, доцент кафедри маркетингу стала переможницею ? щорічного конкурсу Молодий вчений року 2021 у номінації «Менеджмент та управління персоналом» ⚡️ ?Тетяна
За підсумками щорічного конкурсу Молодий вчений року 2021, організатором якого є Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України переможцем ❗️❗️❗️ за галуззю знань
Маркетологи продовжують спілкуватися з практиками ? Дмитро Прошкін, трейд маркетолог компанії «Procter & Gamble», знов відвідав лекцію студентів третього курсу в рамках вивчення дисципліни «Marketing
Невгамовні отримали приємне повідомлення від редакторів високо рейтингового журналу Sustainability (Switzerland, Scopus, Q1) ? ? Наукова стаття авторів Білана Ю.В., Люльова О.В., Пімоненко Т.В. та
16 вересня 2021 р. маркетологи 2 та 3 курсів відвідали ТОВ «Полісан», яке є лідером по виробництву лакофарбової продукції у Сумському регіоні. Начальник відділу стандартизації,
Маркетологи третього курсу в рамках практично-орієнтованої підготовки (дисципліна «Marketing research») прослухали лекцію від Дмитра Прошкіна, трейд маркетолога компанії «Procter & Gamble» ? Дмитро поділився цікавими
Кафедра маркетингу отримала від Європейської комісії ?? почесні plaque, які відзначають високий рівень якості реалізації виграних проєктів: просування ідей та цінностей Європейського Союзу, забезпечення прозорості
Кафедра маркетингу разом з Лондонською школою економіки (Великобританія) та Державним Університетом ім. С. Сташіца (Польща) стали співорганізаторами Міжнародної ?міждисциплінарної наукової конференції «Цифровізація та стійкість для
В рамках реалізації проєкту Ерасмуз+ Жана Моне «Економіка ЄС без вуглецю: найкращі практики для України» 9 вересня 2021 р. маркетологи (групи Мкм-11, Ен-92/2мк, Ен-92/5мк-о, Мк-81/1,
Підприємство #Полісан» починає цикл лекцій та практичних тренінгів для маркетологів ? Сьогодні студенти першого курсу відвідали підприємство ⚡️ Разом з Мариною Вощенко, начальником відділу стандартизації,
До невгамовних знову завітав Vladimir Rudyka, засновник и директор рекламної агенції RG Region. 28 вересня 2021 р. Володимир провів он-лайн лекцію для маркетологів 2 курсу
Вітаємо з днем народження чарівну та неповторну Аллу Федорівну Бондаренко. Бажаємо міцного здоров’я, злагоди, ніколи не сумувати та завжди радіти життю. Нехай життя буде сповнене
Тетяна Пімоненко, докторка економічних наук, доцент кафедри маркетингу стала переможницею ? щорічного конкурсу Молодий вчений року 2021 у номінації «Менеджмент та управління персоналом» ⚡️ ?Тетяна
За підсумками щорічного конкурсу Молодий вчений року 2021, організатором якого є Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України переможцем ❗️❗️❗️ за галуззю знань
Маркетологи продовжують спілкуватися з практиками ? Дмитро Прошкін, трейд маркетолог компанії «Procter & Gamble», знов відвідав лекцію студентів третього курсу в рамках вивчення дисципліни «Marketing
Невгамовні отримали приємне повідомлення від редакторів високо рейтингового журналу Sustainability (Switzerland, Scopus, Q1) ? ? Наукова стаття авторів Білана Ю.В., Люльова О.В., Пімоненко Т.В. та
16 вересня 2021 р. маркетологи 2 та 3 курсів відвідали ТОВ «Полісан», яке є лідером по виробництву лакофарбової продукції у Сумському регіоні. Начальник відділу стандартизації,
Маркетологи третього курсу в рамках практично-орієнтованої підготовки (дисципліна «Marketing research») прослухали лекцію від Дмитра Прошкіна, трейд маркетолога компанії «Procter & Gamble» ? Дмитро поділився цікавими
Кафедра маркетингу отримала від Європейської комісії ?? почесні plaque, які відзначають високий рівень якості реалізації виграних проєктів: просування ідей та цінностей Європейського Союзу, забезпечення прозорості
Кафедра маркетингу разом з Лондонською школою економіки (Великобританія) та Державним Університетом ім. С. Сташіца (Польща) стали співорганізаторами Міжнародної ?міждисциплінарної наукової конференції «Цифровізація та стійкість для
В рамках реалізації проєкту Ерасмуз+ Жана Моне «Економіка ЄС без вуглецю: найкращі практики для України» 9 вересня 2021 р. маркетологи (групи Мкм-11, Ен-92/2мк, Ен-92/5мк-о, Мк-81/1,
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ