© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Усім рекомендую дану дисципліну до вивчення!
У рамках курсу “Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти і месенджери” (що є дисципліною за вибором для спеціальності Маркетинг) я отримував корисні навички для створення чат-боту в сфері Маркетингу.
Після проходження курсу я зміг власноруч створити чат-бота для Instagram-магазину шкарпеток @modern_soocks.
Хочу висловити вдячність Олексію Валентиновичу, який є викладачем цього курсу, за зрозумілу та інформативну подачу матеріалу.
Пройшовши та успішно закінчивши курс “Сучасні інструменти в маркетингу: чат-боти”, я дізналася як створюються чат-боти, навіщо вони потрібні, як саме вони допомагають оптимізувати роботу бізнесу. Дуже сподобався матеріал курсу, повністю зрозумілий та доступний для розуміння навіть тим, хто раніше не створював чат-боти.
Цінним було те, що викладач на практиці показував усі етапи створення бота та нюанси, які виникають при розробці.
На питанння, які виникали у процесі навчання, я отримала відповіді і також їх розбір на практиці.
Що не менш важливо, викладач надав додаткові матеріали для поглибленого розуміння структури чат-бота у форматі відео-практик з платформи SmartSender.
Після прослуханого курсу, я впевнена, що буду продовжувати вивчати чат-боти та займатися їх розробкою для накопичення власного досвіду, що в майбутньому стане додатковим доходом для мене.
Татьяна Владимировна, добрый вечер. Хочу сказать большое спасибо за рекомендацию этого мероприятия. Вебинары были крутые, вчерашний ассессмент вообще огонь, пусть и тяжеловат (в основном были 3-6 курсы и старше) — все равно круто. Долго организовывали работу, решили кейс, но не успели представить. У меня это был первый экспириенс в таком формате. Сегодня получили фидбэк от зйчаров представителей топовых компаний, которые присутствовали вчера, скажу так, позитивно удивлен. Если что-то подобное будет, с радостью приму участие.
Захід сподобався. Були дуже актуальні теми, наприклад про чат-боти, seo-стратегії, як запустити каталог товарів у Телеграмі. Працюючи маркетологом, важливо постійно втілювати нові можливості для просування товарів. Тож, отримані знання 100% буду втілювати у своїй роботі. Кожний спікер особливий по-своєму, але дуже класно подана інформація у всіх. Насправді, мрію потрапити на такий захід офлайн, аби більш детально поговорити про маркетингові штучки. Проте, ця конференція навіть онлайн дала потужний заряд та мотивацію працювати над проектами ще якісніше. Дякую!
навчаюсь на магістратурі. До вступу на кафедру були сумніви стосовно переходу з іншої спеціальності, але вони розвіялись одразу з першим днем навчання на новому місці, а саме на “маркетингу”, тому що кожне слово, яке було сказано від викладачів, я зрозумів на 100%, і навіть не довелось перепитувати стосовно того що сказали – мабуть, потрапив у свою тарілку.
Привітний персонал, чуйні викладачі та упритул гарна атмосфера — реально “ДОМ”. Якщо б не було карантину та війни — це був би мабуть найкращий рік мого навчання, оскільки навіть з перших тижнів стало зрозуміло, що на кафедрі цікаво — усі “зачепились” чогось особливого, і варто сказати, що за 4 роки на іншій кафедрі, ніколи не був на екскурсії, а ось на маркетингу за буквально 2 місяці навчання уже багато де побував — завод Козаченка, Полісан (або Орабас), вони короткі, але у той же час крутий курс від Польщі. Впевнений, що якщо б не світові обставини, то екскурсій було б море, тим що я сам був би у захваті споглядувати цьому.
Я вступила до СумДУ лише на магістратуру, тому мені є з чим порівнювати!
Попередньо я навчалася в іншому закладі, навіть в іншому місті. Вступивши на нашу кафедру маркетингу, я була приємно вражена, адже не очікувала нічого кардинально нового. У мене склалося враження, що вийшли дуже схожі між собою. Така думка була обумовлена не лише через власний досвід, а й з огляду на друзів, минулих однокласників та просто знайомих. Але кафедра маркетингу відкрила в мені нові емоції до навчання. Я не пошкодувала, що переїхала до іншого міста.
Перш за все, мені дуже подобалися пари в аудиторії, де можна сидіти на кріслах-подушках, це затишно і створює особливий контакт між студентами та викладачем. Наступною приємністю для мене стало проведення лекцій не «з папірця». Раніше я зустрічалася з тим, що викладачі просто начитує лекції зі слайдів чи зошитів, які має з собою, але тут я також зустрічала дуже рідко, це були поодинокі випадки. Можливо, зіграло роль і те, що мені дуже подобалися «креативні кольори», на кафедрі існує особлива атмосфера, і навіть є свій YouTube канал, цікаво ведеться стрічка в Instagram і навіть є свій чат. Так, через початок війни викладачі не байдуже ставляться до процесу. Вони змушені відчувати асинхронний плин навчання, але це не заважає викладачам з розумінням ставитися до нас.
Очевидним мінусом є питання стосунків з рідними через екзагерацію більшість часу — дистанційно, що теж є проблемою, але підтримується! Тож викладачі так само бачать відгуки.
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ