© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Усім рекомендую дану дисципліну до вивчення!
У рамках курсу “Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти і месенджери” (що є дисципліною за вибором для спеціальності Маркетинг) я отримував корисні навички для створення чат-боту в сфері Маркетингу.
Після проходження курсу я зміг власноруч створити чат-бота для Instagram-магазину шкарпеток @modern_soocks.
Хочу висловити вдячність Олексію Валентиновичу, який є викладачем цього курсу, за зрозумілу та інформативну подачу матеріалу.
Пройшовши та успішно закінчивши курс “Сучасні інструменти в маркетингу: чат-боти”, я дізналася як створюються чат-боти, навіщо вони потрібні, як саме вони допомагають оптимізувати роботу бізнесу. Дуже сподобався матеріал курсу, повністю зрозумілий та доступний для розуміння навіть тим, хто раніше не створював чат-боти.
Цінним було те, що викладач на практиці показував усі етапи створення бота та нюанси, які виникають при розробці.
На питанння, які виникали у процесі навчання, я отримала відповіді і також їх розбір на практиці.
Що не менш важливо, викладач надав додаткові матеріали для поглибленого розуміння структури чат-бота у форматі відео-практик з платформи SmartSender.
Після прослуханого курсу, я впевнена, що буду продовжувати вивчати чат-боти та займатися їх розробкою для накопичення власного досвіду, що в майбутньому стане додатковим доходом для мене.
Татьяна Владимировна, добрый вечер. Хочу сказать большое спасибо за рекомендацию этого мероприятия. Вебинары были крутые, вчерашний ассессмент вообще огонь, пусть и тяжеловат (в основном были 3-6 курсы и старше) — все равно круто. Долго организовывали работу, решили кейс, но не успели представить. У меня это был первый экспириенс в таком формате. Сегодня получили фидбэк от зйчаров представителей топовых компаний, которые присутствовали вчера, скажу так, позитивно удивлен. Если что-то подобное будет, с радостью приму участие.
Захід сподобався. Були дуже актуальні теми, наприклад про чат-боти, seo-стратегії, як запустити каталог товарів у Телеграмі. Працюючи маркетологом, важливо постійно втілювати нові можливості для просування товарів. Тож, отримані знання 100% буду втілювати у своїй роботі. Кожний спікер особливий по-своєму, але дуже класно подана інформація у всіх. Насправді, мрію потрапити на такий захід офлайн, аби більш детально поговорити про маркетингові штучки. Проте, ця конференція навіть онлайн дала потужний заряд та мотивацію працювати над проектами ще якісніше. Дякую!
Я вступила до СумДУ лише на магістратуру, тому мені є з чим порівнювати!
Попередньо я навчалася в іншому закладі, навіть в іншому місті. Вступивши на нашу кафедру маркетингу, я була приємно вражена, адже не очікувала нічого кардинально нового. У мене склалося враження, що вийшли дуже схожі між собою. Така думка була обумовлена не лише через власний досвід, а й з огляду на друзів, минулих однокласників та просто знайомих. Але кафедра маркетингу відкрила в мені нові емоції до навчання. Я не пошкодувала, що переїхала до іншого міста.
Перш за все, мені дуже подобалися пари в аудиторії, де можна сидіти на кріслах-подушках, це затишно і створює особливий контакт між студентами та викладачем. Наступною приємністю для мене стало проведення лекцій не «з папірця». Раніше я зустрічалася з тим, що викладачі просто начитує лекції зі слайдів чи зошитів, які має з собою, але тут я також зустрічала дуже рідко, це були поодинокі випадки. Можливо, зіграло роль і те, що мені дуже подобалися «креативні кольори», на кафедрі існує особлива атмосфера, і навіть є свій YouTube канал, цікаво ведеться стрічка в Instagram і навіть є свій чат. Так, через початок війни викладачі не байдуже ставляться до процесу. Вони змушені відчувати асинхронний плин навчання, але це не заважає викладачам з розумінням ставитися до нас.
Очевидним мінусом є питання стосунків з рідними через екзагерацію більшість часу — дистанційно, що теж є проблемою, але підтримується! Тож викладачі так само бачать відгуки.
Мій відгук про навчання на кафедрі маркетингу. Особисто я люблю навчатися, а якщо навчання має під собою практичне підґрунтя та справді може знадобитися в моїй кар’єрі. Предмети навчальної програми підібрані досить вдало, викладачі також обізнані в них та намагаються зацікавити студентів. Дуже подобаються домашні завдання, які є творчими. Також мені сподобалося навчальні візити на підприємства, на моєму попередньому факультеті їх майже не було, тому вебінари та різні онлайн тренінги. Додатково хочу відзначити з недоліків лише деякі моменти.
З недоліків можу виокремити перенесення розкладу занять в окремого кабінету або особистого кабінету. Я розумію, що це вирішує кафедра, але як акцію можна повернути все навантаження було б ідеально. Так як кожного разу заходити до особистого кабінету вимагає більше часу.
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ