Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Освітня програма МАРКЕТИНГ

Мета та основний фокус ОНП

Мета ОНП

Програма розроблена відповідно до місії та стратегії університету, спрямована на забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців нової формації у сфері маркетингу, які спроможні виявляти, формулювати та вирішувати комплексні завдання у сфері маркетингової діяльності, володіють компетентностями та навичками, достатніми для вирішення практично значущих проблем, застосовують сучасну методологію та інструментарій педагогічної та наукової діяльності, що трансформується в теоретично та практично цінні результати, які мають наукову новизну.

Інтегральна компетентність

Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власні наукові дослідження, результати яких мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення

Фокус ОНП

Програма сформована як оптимальне поєднання академічних та професійних вимог. Орієнтована на формування в аспірантів компетентностей щодо розв’язання комплексних проблем в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає підготовку фахівців, які спроможні до роботи в мінливому та багатопрофільному середовищі, де необхідно вміло застосовувати маркетинговий інструментарій.
Основний фокус програми, що відрізняє її від інших, погягає в формуванні фахових кометенцій щодо пошуку та аналізу інформації про соціальні, культурні, глобальні, етичні та екологічні тренди сталого розвитку країни та світу при плануванні та здійсненні маркетингових досліджень;  роозроблення та дослідження економіко-математичних і комп’ютерних моделей процесів і систем із використання  сучасного програмного забезпечення під час маркетинговвих досліджень. 
Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; наукові дослідження; маркетингові дослідження; маркетингова система; інструменти маркетингової діяльності.

Освітній процес, результати опитування та пропозиції стейкхолдерів

Отримай сучасні знання з маркетингу та будь на хвилі нових світових трендів разом з #Невгамовними!

Шаблони документів

Шаблони документів