Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

Освітня програма МАРКЕТИНГ

Мета та основний фокус ОНП

Мета ОНП

Програма розроблена відповідно до місії та стратегії університету, спрямована на забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців нової формації у сфері маркетингу, які спроможні виявляти, формулювати та вирішувати комплексні завдання у сфері маркетингової діяльності, володіють компетентностями та навичками, достатніми для вирішення практично значущих проблем, застосовують сучасну методологію та інструментарій педагогічної та наукової діяльності, що трансформується в теоретично та практично цінні результати, які мають наукову новизну.

Інтегральна компетентність

Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власні наукові дослідження, результати яких мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення

Фокус ОНП

Програма сформована як оптимальне поєднання академічних та професійних вимог. Орієнтована на формування в аспірантів компетентностей щодо розв’язання комплексних проблем в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає підготовку фахівців, які спроможні до роботи в мінливому та багатопрофільному середовищі, де необхідно вміло застосовувати маркетинговий інструментарій.
Основний фокус програми, що відрізняє її від інших, погягає в формуванні фахових кометенцій щодо пошуку та аналізу інформації про соціальні, культурні, глобальні, етичні та екологічні тренди сталого розвитку країни та світу при плануванні та здійсненні маркетингових досліджень;  роозроблення та дослідження економіко-математичних і комп’ютерних моделей процесів і систем із використання  сучасного програмного забезпечення під час маркетинговвих досліджень. 
Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; наукові дослідження; маркетингові дослідження; маркетингова система; інструменти маркетингової діяльності.

Освітній процес, результати опитування та пропозиції стейкхолдерів

Отримай сучасні знання з маркетингу та будь на хвилі нових світових трендів разом з #Невгамовними!

Мета та основний фокус ОНП

Фокус ОНП

Програма базується на загальновідомих результатах із врахуванням стану сучасних досліджень актуальних проблем маркетингу. Орієнтована на формування у студентів компетентностей щодо управління маркетингом з урахуванням специфіки господарської діяльності ринкових суб’єктів.

Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; маркетингова товарна політика; маркетингове ціноутворення; маркетингові комунікацій; маркетингова політика розподілу; маркетингові дослідження; маркетинг послуг; поведінка споживача; інструменти маркетингової діяльності; мерчандайзинг; ризики, логістика; інновації.

Мета ОНП

Програма розроблена відповідно до місії університету та пропонує комплексний підхід у викладанні вищої освіти у галузі маркетингу. Спрямована на формування та розвиток загальних і фахових компетентностей з маркетингу, що направлені на здобуття студентом знань, умінь і навичок спрямованих на ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємств у ринкових умовах.

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів маркетингу і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Мета та основний фокус ОНП

Фокус ОНП

Програма базується на загальновідомих результатах із врахуванням стану сучасних досліджень актуальних проблем маркетингу. Орієнтована на формування у студентів компетентностей щодо управління маркетингом з урахуванням специфіки господарської діяльності ринкових суб’єктів.

Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; маркетингова товарна політика; маркетингове ціноутворення; маркетингові комунікацій; маркетингова політика розподілу; маркетингові дослідження; маркетинг послуг; поведінка споживача; інструменти маркетингової діяльності; мерчандайзинг; ризики, логістика; інновації.

Мета ОНП

Програма розроблена відповідно до місії університету та пропонує комплексний підхід у викладанні вищої освіти у галузі маркетингу. Спрямована на формування та розвиток загальних і фахових компетентностей з маркетингу, що направлені на здобуття студентом знань, умінь і навичок спрямованих на ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємств у ринкових умовах.

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів маркетингу і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.