Пошук
Close this search box.

Освітня програма МАРКЕТИНГ

Мета та основний фокус ОПП

Фокус ОПП

Програма базується на загальновідомих результатах із врахуванням стану сучасних досліджень актуальних проблем маркетингу. Орієнтована на формування у студентів компетентностей щодо управління маркетингом з урахуванням специфіки господарської діяльності ринкових суб’єктів.

Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; маркетингова товарна політика; маркетингове ціноутворення; маркетингові комунікацій; маркетингова політика розподілу; маркетингові дослідження; маркетинг послуг; поведінка споживача; інструменти маркетингової діяльності; мерчандайзинг; ризики, логістика; інновації.

Мета ОПП

Програма розроблена відповідно до місії університету та пропонує комплексний підхід у викладанні вищої освіти у галузі маркетингу. Спрямована на формування та розвиток загальних і фахових компетентностей з маркетингу, що направлені на здобуття студентом знань, умінь і навичок спрямованих на ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємств у ринкових умовах.

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів маркетингу і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Структура курсу

Обов'язкові

  • Іноземна мова
  • Інтегрований курс “Основи академічного письма”
  • Економікс
  • Фінанси
  • Статистика
  • Менеджмент
  • Маркетинг
  • Соціально-політичні студії
  • Демократія: цінності, принципи, механізми
  • Сталий розвиток
  • Антикорупція та доброчесність
  • Базова загальновійськова підготовка
  • Підприємництво та цифрові бізнес-комунікації

Вибіркові

  • Комерційна діяльність посередницьких підприємств
  • Ефективні комунікації
  • Паблік рилейшнз
  • Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти та месенджери
  • Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна

Отримай сучасні знання з маркетингу та будь на хвилі нових світових трендів разом з #Невгамовними!

Мета та основний фокус ОПП

Фокус ОПП

Програма сформована як оптимальне поєднання академічних та професійних вимог. Орієнтована на формування у студентів компетентностей щодо управління маркетингом з урахуванням специфіки господарської діяльності ринкових суб’єктів. Такого типу програми широко підтримуються у глобальному масштабі провідними підприємствами, організаціями та установами, які займають міцні лідируючі ринкові позиції.

Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; управління маркетингом, стратегічний маркетинг, управління брендом, управління клієнтським досвідом, аналіз ринку,  маркетингові дослідження; антикризове управління, міжнародний маркетинг,  управління продажами та збутом.

Мета ОПП

Програма розроблена відповідно до місії університету та пропонує комплексний підхід до підготовки фахівців у сфері маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища. Спрямована на формування та розвиток необхідних компетентностей з маркетингу, що направлені на здобуття студентом знань і навичок щодо сучасних прийомів розроблення і впровадження маркетингових стратегій, освоєння підходів до ефективного управління маркетинговою діяльності компаній та просування брендів за допомогою інноваційних інструментів маркетингу. 

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

Структура курсу

Обов'язкові

Іноземна мова професійного спрямуваня

  • Маркетинг для бізнесу
  • Аналіз ринку та маркетингові дослідження
  • Управління клієнтським досвідом
  • Цифровий маркетинг: поглиблений курс
  • Антикризові комунікації
  • Бренд-менеджмент
  • Міжнародний маркетинг
  • Управління продажами та збутом
  • Стратегічний маркетинг-менеджмент

Вибіркові

  • Некомерційний маркетинг
  • Маркетинг інтелектуальних продуктів
  • Контент-маркетинг
  • Дизайн мислення
  • Прибутковий SaaS-бізнес
  • Здоровий регіональний розвиток: кращі європейські практики
  • Політика згуртованості ЄС: особливості просування для формування стійкої конкурентоспроможності регіонів
  • Політика згуртованості ЄС: стратегії зеленого кампусу для сталого розвитку
  • Сучасні маркетингові технології: Google Ads
  • Маркетинг для малих та середніх підприємств
  • Вступ до вуглецево-нейтральної економіки

Освітній процес, результати опитування та пропозиції стейкхолдерів

Мета та основний фокус ОПП

Фокус ОНП

Програма сформована як оптимальне поєднання академічних та професійних вимог. Орієнтована на формування в аспірантів компетентностей щодо розв’язання комплексних проблем в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає підготовку фахівців, які спроможні до роботи в мінливому та багатопрофільному середовищі, де необхідно вміло застосовувати маркетинговий інструментарій.
Основний фокус програми, що відрізняє її від інших, погягає в формуванні фахових кометенцій щодо пошуку та аналізу інформації про соціальні, культурні, глобальні, етичні та екологічні тренди сталого розвитку країни та світу при плануванні та здійсненні маркетингових досліджень;  роозроблення та дослідження економіко-математичних і комп’ютерних моделей процесів і систем із використання  сучасного програмного забезпечення під час маркетинговвих досліджень. 
Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; наукові дослідження; маркетингові дослідження; маркетингова система; інструменти маркетингової діяльності.

Мета ОНП

Програма розроблена відповідно до місії та стратегії університету, спрямована на забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців нової формації у сфері маркетингу, які спроможні виявляти, формулювати та вирішувати комплексні завдання у сфері маркетингової діяльності, володіють компетентностями та навичками, достатніми для вирішення практично значущих проблем, застосовують сучасну методологію та інструментарій педагогічної та наукової діяльності, що трансформується в теоретично та практично цінні результати, які мають наукову новизну.
 

Інтегральна компетентність

Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власні наукові дослідження, результати яких мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення

Шаблони документів