© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Маєш запитання, переходь до ЧАТ-БОТУ КАФЕДРИ та станьте частиною нашої спільноти студентів та викладачів!
Програма базується на загальновідомих результатах із врахуванням стану сучасних досліджень актуальних проблем маркетингу. Орієнтована на формування у студентів компетентностей щодо управління маркетингом з урахуванням специфіки господарської діяльності ринкових суб’єктів.
Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; маркетингова товарна політика; маркетингове ціноутворення; маркетингові комунікацій; маркетингова політика розподілу; маркетингові дослідження; маркетинг послуг; поведінка споживача; інструменти маркетингової діяльності; мерчандайзинг; ризики, логістика; інновації.
Програма розроблена відповідно до місії університету та пропонує комплексний підхід у викладанні вищої освіти у галузі маркетингу. Спрямована на формування та розвиток загальних і фахових компетентностей з маркетингу, що направлені на здобуття студентом знань, умінь і навичок спрямованих на ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємств у ринкових умовах.
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів маркетингу і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Програма базується на загальновідомих результатах із врахуванням стану сучасних досліджень актуальних проблем маркетингу. Орієнтована на формування у студентів компетентностей щодо управління маркетингом з урахуванням специфіки господарської діяльності ринкових суб’єктів.
Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; маркетингова товарна політика; маркетингове ціноутворення; маркетингові комунікацій; маркетингова політика розподілу; маркетингові дослідження; маркетинг послуг; поведінка споживача; інструменти маркетингової діяльності; мерчандайзинг; ризики, логістика; інновації.
Програма розроблена відповідно до місії університету та пропонує комплексний підхід у викладанні вищої освіти у галузі маркетингу. Спрямована на формування та розвиток загальних і фахових компетентностей з маркетингу, що направлені на здобуття студентом знань, умінь і навичок спрямованих на ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємств у ринкових умовах.
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів маркетингу і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ