Програма сформована як оптимальне поєднання академічних та професійних вимог. Орієнтована на формування в аспірантів компетентностей щодо розв’язання комплексних проблем в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері маркетингу, що передбачає підготовку фахівців, які спроможні до роботи в мінливому та багатопрофільному середовищі, де необхідно вміло застосовувати маркетинговий інструментарій.
Основний фокус програми, що відрізняє її від інших, погягає в формуванні фахових кометенцій щодо пошуку та аналізу інформації про соціальні, культурні, глобальні, етичні та екологічні тренди сталого розвитку країни та світу при плануванні та здійсненні маркетингових досліджень; роозроблення та дослідження економіко-математичних і комп’ютерних моделей процесів і систем із використання сучасного програмного забезпечення під час маркетинговвих досліджень.
Ключові слова: маркетинг; маркетингова діяльність; наукові дослідження; маркетингові дослідження; маркетингова система; інструменти маркетингової діяльності.