Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ДУМАЄМО ПРО ОДНЕ, КУПУЄМО ІНШЕ…

Мозок людини – складний механізм ? Однак, невгамовні ставлять для себе виклик розгадати таємниці та пізнати усі тонкощі роботи мозку споживача при прийнятті рішення ?️‍♀️

? Чудовою можливістю стала онлайн-лекція від Регіни Вецкалне, яка є дослідницею в Ризькому технічному університеті ??, психологиня. Студенти, аспіранти та викладачі із захопленням дискутували про роботу мозку ? чому вибір споживача частіше за все нераціональний та що ним керує ?? як знання з нейромаркетингу допоможуть максимізувати прибуток ?

Тема виявилась особливо цікавою ? та запалила жагу до глибшого пізнання!