Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ПЕРЕМОЖНИЙ ДЕБЮТ

Вперше взявши участь у конкурсі наукових робіт студентка першого курсу кафедри маркетингу Катерина Шевченко посіла перше місце! Така синергія одиниць стала переможною для студентки.

27 квітня 2021 року на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та управління у сфері торгівлі» Катя представила роботу на тему: «Перспективний аналіз розвитку електронної торгівлі в постпандемічний період» (керівник – Людмила Сагер). Конкурс проходив у Харківському державному університеті харчування та торгівлі. Для участі у конкурсі цього року надійшло 75 робіт від представників різних закладів освіти з 15 міст України (Київ, Дніпро, Житомир, Запоріжжя,  Кременчук, Львів, Луцьк, Одеса, Полтава, Суми, Харків, Хмельницький та ін.).

Пишаємося юною науковцем і бажаємо подальших звершень та перемог!