17.11.22 невгамовні аспіранти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», а також студенти в межах вивчення дисциплін «Marketing Advanced» (гр.Мк-11, викладач Пімоненко Тетяна), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), STP-маркетинг (гр. МК-01, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-дискусії з представником бізнесу – Володимиром Нестеренком, директором з маркетингу компаній “Скарбниця” та “Техноскарб”. Тема: “Здоров’я та добробут: роль маркетингу. Практичні аспекти”.
Захід проведено в межах проекту кафедри – активного тижня воркшопів 15-18 листопада на тему ЗДОРОВ’Я ТА ДОБРОБУТ. РЕГІОН І ТИ. Даний активний тиждень проводиться в рамках реалізацї одного із Напрямів Jean Mone, що виконують викладачі кафедри за програмою ЄС від Erasmus+.