Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ ЗМІНА СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ : ЯК ЗАЛУЧАТИ КОШТИ НОВИХ КЛІЄНТІВ ТА АДАПТУВАТИСЯ ДО НОВИХ РЕАЛІЙ

6 грудня 2022 року невгамовні студенти, межах вивчення дисципліни  «Мерчандайзинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-семінару за участі Оксани Бойко, сертифікованої бізнес-тренерки, засновниці та ведучої школи управлінця.
Тема семінару: Зміна споживчого попиту: як залучати кошти нових клієнтів та адаптуватися до нових реалій. 
Під час семінару спікерка  розповіла, як комунікувати з клієнтами та прогнозувати продажі. Показала, як змінився споживчий попит і як до цих змін адаптувати торгові пропозиції.

Захід реалізувався в рамках програми АТ Укрсиббанку  #WomenInBusiness

Запис семінару доступний за лінком https://youtu.be/a9tKt1aqcGY