Для невгамовнихнемає меж. У рамках навчальної дисципліни «Ризикологія» студенти третього курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість взяти участь у вебінарі «Leveraging Data & Analytics for Artificial Intelligence in Enterprise Risk Management» від Risk Management Society. Спікер вебінару – Патріція Сапоріто (генеральний директор консалтингової фірми Saporito & Associates), висвітила тенденції та виклики сучасного цифрового світу, вказала топ-10 ризиків 2020 року, розкрила найкращі практики використання даних та аналітики в управлінні ризиками, а також передові підходи до ризик-менеджменту на світовому рівні. Отримані знання дозволять нестримним студентам-маркетологам залишатися на гребні хвилі викликів сучасності.
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ