Кафедра маркетингу постійно шукає дієві механізми залучення абітурієнтів, студентів, аспірантів, викладачів та роботодавців до нових проєктів. В 2021 року ми вирішили спробувати реалізувати нову формацію взаємодії – організувати кейс-клуб. Аудиторна робота з кейсами на практичних та семінарських заняттях для маркетологів не нова, а ось створення місця, де долучатись до вирішення кейсів може кожен (не залежно від спеціальності та курсу навчання) дуже вражає! Наразі розпочато підготовчі організаційні роботи і вже скоро почнемо працювати
Тож, слідкуйте за анонсами невгамовних і долучайтесь до цікавого прокачування власних навичок!
За детальною інформацією можете писати:
⇒ координатор проєкту і реалізатор ідеї Марія Мінченко (m.minchenko@uabs.sumdu.edu.ua)
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ