Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

СПІЛКУВАННЯ ЯКЕ НАДИХАЄ

В рамках реалізації проєкту Ерасмуз+ Жана Моне «Економіка ЄС без вуглецю: найкращі практики для України» 9 вересня 2021 р. маркетологи (групи Мкм-11, Ен-92/2мк, Ен-92/5мк-о, Мк-81/1, Мк-81/2-9) провели виїзні практично-орієнтовані заняття на базі сучасного підприємства «Завод Кобзаренка» (м. Липова Долина, Сумської області).

Підприємство «Завод Кобзаренка» є лідером на Україні по виробництву тракторних сільськогосподарських причепів, номенклатура продукції якого включає більше 100 найменувань, а міжнародна географія продажів нараховує більше 40 країн світу.

При ознайомленні з особливостями виробничо-комерційної та маркетингової діяльності студенти зустрілися з директором підприємства Дмитром Кобзаренко, який розповів про практики сталого підприємництва та реалізацію інноваційних екологічно орієнтованих програм на підприємстві:

  • впровадження проектів lean-manufacturing;
  • залученість персоналу підприємства до генерації ідей та реалізації зелених проєктів;
  • запровадження альтернативної енергетики;
  • реалізацію безвідходного виробництва та рециклінгу;
  • оптимізацію структури витрат на підприємстві.

Менеджер по продажам Євгеній Христенко розповів про особливості організації маркетингової діяльності на підприємстві: формування бренду підприємства, просування продукції підприємства на вітчизняному та міжнародних ринках, впровадження цифрових технологій в маркетинговій діяльності, створення рекламної продукції підприємства.

Щиро дякуємо Дмитру Кобзаренко та Євгенію Христенко за відкритість та високу професійність, за надану можливість провести практично-орієнтовані заняття на підприємстві «Завод Кобзаренка».