Пошук
Close this search box.
Новини

ВІТАЄМО НАЙКРАЩИХ ВИКЛАДАЧІВ!

За результатами конкурсу «Кращі науково-педагогічні працівники СумДУ» у 2020-2021 завідувач кафедри маркетингу Люльов Олексій  отримав диплом І ступеня, а доцент кафедри Артюхов Артем – диплом ІІ ступеня. Вітаємо колег! Далі буде..

Читати далі »
Новини

ЛІДЕРИ ДУМОК або ТРЕНДСЕТТЕРИ

В сфері маркетингу не рідко зустрічається слово «трендсеттер», але ж що воно значить? Трендсеттер (лідер думок) – це  людина, яка перша знаходить новинки та ділиться враженнями про них з аудиторією, яка прислухається до їхньої думки. Такими лідерами можуть бути: бізнесмени, молоді мами, блогери, «зірки», мандрівники… Де ж знайти трендсеттера? В

Читати далі »
Новини

ПЕРШИЙ ОНЛАЙН НАУКОВИЙ ФЕСТИВАЛЬ ЗАВЕРШЕНО

6-9 грудня 2021 року кафедра маркетингу за невпинної підтримки наших партнерів #V4 ? провела Перший науковий онлайн-фестиваль «Безвуглеродна економіка під поглядом ЄС» в рамках грантового проекту Visegrad+ «Безвуглецева економіка: найкращий досвід між V4 та Україною». Куратори проекту ? Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко ? обґрунтували взаємозв’язок між політикою ЄС щодо

Читати далі »
Новини

ВІТАЄМО З ПОТУЖНОЮ ПЕРЕМОГОЮ!

Ще одна перемога невгамовних у конкурсі наукових розробок від Національного фонду досліджень України ❗️❗️❗️ Науковий проєкт д.е.н Тетяни Пімоненко переміг в конкурсі ? ? Тема майбутнього дослідження «Моделювання та форсайтинг економічних, поведінкових та інституційних патернів вуглецево-нейтрального розвитку для забезпечення енергетичної безпеки України» ? Вітаємо наукового керівника та колектив авторів!

Читати далі »
Новини

КРАЩІ ПРАКТИКИ СТВОРЕННЯ CUSTOMER JOURNEY MAP

Маркетологи продовжують спілкуватися з досвідченими практиками. Реалізуючи практично-орієнтований підхід у навчанні для другого  (дисципліна «Marketing Advanced», викладач Тетяна  Пімоненко) та третього курсів (дисципліна Marketing Research: Quantitative methods», викладач Люльов Олексій)  та аспірантам кафедри маркетингу Максим Шматко, начальник відділу інтернет-маркетингу ТОВ “Полісан”, поділився інсайтами створення customer journey map, інструмента, який допомагає

Читати далі »
Новини

СТАЛИЙ РОЗВИТОК – ІНВЕСТИЦІЇ В ЗЕЛЕНУ ЕНЕРГЕТИКУ

На кафедрі маркетингу триває реалізація віртуального наукового класу для аспірантів та студентів ? 7 грудня 2021 року Тетяна Пімоненко провела онлайн-лекцію для невгамовних студентів та аспірантів на тему «Sustainability development – investment in a green energy». Слухачі активно долучались до дискусії щодо визначення ролі маркетингу в досягненні цілей сталого розвитку

Читати далі »
Новини

ЦІНОУТВОРЕННЯ В МАРКЕТИНГУ: КОРИСНІ ІНСАЙТИ ВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ

Новий день, нові семінари від практикуючих маркетологів 2 грудня 2021 р в рамках практично-орієнтовано підходу, Віталій Пантилеєв, заступник директора з маркетингу і продажів Полісан, розповів студентам другого курсу (дисципл. «Marketing Advanced», викладач Тетяна  Пімоненко), третього курсу (дисципл. Marketing Research: Quantitative methods», викладач Люльов Олексій)  та аспірантам кафедри маркетингу про особливості

Читати далі »
Новини

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПЛАН: СТИМУЛЮВАННЯ ДОВГОСТРОКОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Маркетологи продовжують реалізовувати проєкт Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE)   2 грудня 2021 р. Тетяна Пімоненко та Яна Ус провели он-лайн лекцію для магістрів та аспірантів спеціальності «Маркетинг». Зустріч була присвячена особливостям реалізації інвестиційного плану Європи-2021-2027. Слухачі дізналися про призначення фонду та базові напрямки фінансування.

Читати далі »
Новини

ЛЕКЦІЯ-ДИСКУСІЯ ДЛЯ АСПІРАНТІВ В РАМКАХ ВІРТУАЛЬНОГО НАУКОВОГО КЛАСУ

Другий тиждень реалізації віртуального наукового класу для аспірантів та студентів розпочався з лекції-дискусії на тему «Human capital as a factor of economic development» ? Тематика даного заняття викликала неабиякий резонанс ? Під час заняття: ?аспіранти палко дискутували щодо впливу міграційних процесів на економічний розвиток України та Польщі; ?визначили економічну цінність

Читати далі »
Новини

МОЖЛИВОСТІ CRM СИСТЕМ: ДОСВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТА АСПІРАНТІВ

Маркетологи постійно прокачюють свої навички. В рамках дисципліни «Marketing Research: Quantitative methods» (викладач Люльов Олексій) 25 листопада 2021 р. студенти третього курсу бакалавратури та аспіранти кафедри маркетингу відвідали вебінар від Юрія Кислицина, менеджера продуктів компанії SendPulse, який розповів про особливості CRM системи для автоматизації продажів та управління і контролювання каналами

Читати далі »
Новини

НОВІ ПРОЄКТИ ЖАНА МОНЕ НА КАФЕДРІ МАРКЕТИНГУ

Чудово бути переможцями ✌️ Це надихає та стимулює до нових звершень ? На кафедрі маркетингу два нових проєкти Жана Моне ❗️ Два керівника проєктів з кафедри ❗️❗️❗️ ? Проєкт «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine», керівник Сагер Людмила, присвячений поширенню знань та цінностей європейського досвіду щодо сталого розвитку

Читати далі »
Новини

ЯК ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГУ?

В рамках дисципліна «Marketing Advanced» 24 листопада 2021 р. студенти другого курсу (викладач Тетяна  Пімоненко) доєдналися до вебінару Михайла Єпихина, директора з маркетингу Агенції Roistat. Он-лайн лекція була присвячена оцінюванню ефективності маркетингу та продажів, оптимізації системи маркетингових комунікацій для отримання зростання лідів та клієнтів. Михайло поділився власним досвідом з наступних

Читати далі »