
FEDORIV: CREATE WHATEVER
З травня 2022 р. невгамовні магістри першого курсу, гр. Мк.м-11, в рамках вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Чигрин Олена), долучилися до досвіду маркетолога номер 1 на Україні, бренд-менеджера, Андрія Федоріва, засновника FEDORIV AGENCY, FEDORIV GROUP і мультимедійного простору FEDORIV HUB. Приєднавшись до он-лайн треннінгу зарядились енергією та мотивацією. Отрмали багато цікавої

BIG DATA AND CRITICAL THINKING
В рамках реалізації проєкту Жан Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” 29 квітня 2022 р. Наталія Летуновська провела он-лайн лекцію для бакалаврів спеціальності «Маркетинг», яка була присвячена науці про дані та підходам щодо аналітичного мислення та узагальнення в роботі зі споживачами, зокрема в такій особливій сфері як

BIG DATA AND CRITICAL THINKING
В рамках реалізації проєкту Жан Моне “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine” 29 квітня 2022 р. Наталія Летуновська провела он-лайн лекцію для бакалаврів спеціальності «Маркетинг», яка була присвячена науці про дані та підходам щодо аналітичного мислення та узагальнення в роботі зі споживачами, зокрема в такій особливій сфері як

EUMMAS: MEDIA TEAM MEETING
Колабораційна зустріч членів медіа команди EUMMAS. Обговорили нові горизонти спілкування та співпраці.

УКРАЇНЦІ В ПРАЗІ – ПЕРШІ ВРАЖЕННЯ
Вероника Казимирова ? Очікування було дуже довге…Але приїхавши до столиці Чехії, а особливо побувавши у центрі Старого міста, не можеш повірити, що існує така краса ? Звісно, за межами центра, наприклад у Празі 6, де ми проживаємо, немає такої краси, звичайні вулиці та магазини. Приємно здивували люди ? У перші

НА ХВІЛІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАРКЕТИНГУ
15 лютого маркетологи 1-4 курсу в межах дисциплін долучилися до обговорення останніх трендів email технологій, креативу та стратегій просування брендів у 2022 році. Спеціалісти від SendPulse, Email Soldiers та Netpeak Agency представили власні кейси та розповіли про останні оновлення в сфері email-маркетингу. Такі зустрічі з реальними практиками дозволяють визначати перспективи

Запрошуємо взяти участь у науковому фестивалі:«Основи вуглецево-нейтральної економіки»
Якщо ти? – студент магістратури чи аспірант Хочеш дізнатися про: -цілі та основи вуглецево-нейтральної економіки ЄС -роль ЄС у боротьбі зі змінами клімату -законодавство та політику вуглецево-нейтральної Європи Коли? – 9 квітня 2022 Де? – онлайн-платформа Google Meet Швидше заповнюй анкету за посиланням: https://forms.gle/Jg8ZiKBM3AiLc2QR6 Участь – безкоштовна Сертифікат – для активних

СЕРТИФІКАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЗА СИСТЕМОЮ SPSS STATISTICS
У рамках реалізації проєкту Української асоціації маркетингу із професійної сертифікації здобувачів освіти 8 лютого 2022 р. студенти Сумського державного університету спеціальності «Маркетинг» презентували результати своїх досліджень та вміння застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення для аналізу статистичних даних IBM SPSS Statistics. Студенти показали високий рівень володіння програмним забезпеченням та продемонстрували оригінальні підходи

МОЖЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЛИТВІ
В рамках стипендіальної програми Литовського уряду ?? аспірантка кафедри маркетингу Yana Us долучилась до навчально-наукової діяльності провідного університету Литви ? ? Протягом весняного семестру, Яна здобуватиме нові знання та працюватиме над індивідуальним науковим дослідженням в Школі бізнесу та економіки Каунаського технологічного університету (м.Каунас, Литва), який є одним із прогресивних університетів

WHAT`S IN A NAME
Невгамовні постійно прокачують свої навички шляхом міксування традиційного навчання та використання досвіду професіоналів-практиків. В рамках практико-орієнтованого навчання при вивченні дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) для групи Мкм.-11 було організовано майстер-клас від Ганни Лісовської, копірайтера і неймера Fedoriv Agency, розповіла про те, які етапи треба пройти для генерації ім’я продукту, які

ПРОКАЧУЄМО СВОЇ ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ ІЗ ТОПОВИМИ МАРКЕТОЛОГАМИ УКРАЇНИ
9 лютого на кафедрі маркетингу відбувся тренінг з питань використання сучасних маркетингових комунікацій Володимира Нестеренка, директора з маркетингу ПТ “Ломбард “Скарбниця” для студентів-маркетологів 2 і 3 курсу. Також до заходу були залучені аспіранти 1-2 року навчання спеціальності «Маркетинг». Спікер із більше ніж 20 річним стажем роботи в маркетингу, під час

TIKTOK ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ У 2022 РОЦІ
3 лютого в межах дисципліни Марії Мінченко STP-маркетинг маркетологи 3 курсу відбулася зустріч з Вячеславом Юренко (співзасновник 4limes, Global remote staff, TeleChat) в межах теми «TikTok для бізнесу та персонального бренду у 2022 році» Проблема позиціювання бізнесу в TikTok цікавить практично усіх ? Маркетологи завжди на хвилі тренду і з