
ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА СМАРТ ДИЗАЙН: МАРКЕТОЛОГИ ВИВЧАЮТЬ СУЧАСНИЙ ДОСВІД
12 жовтня 2023 року на базі філії кафедри було проведено практичне заняття для студентів другого курсу (МК-11, МК-11-2) освітньої програми «Маркетинг». В рамках вивчення дисципліни Marketing Advanced Олег ОЛЕФІРЕНКО, директор підприємства ТОВ «ТЕХНОХІМ» та Тетяна ПІМОНЕНКО розповіли про сучасні тендеції розроблення смарт дизайну продукції. Студенти дізнались про систему контролю якості продукції,

АКТИВНА ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА ДИСКУСІЯ ПРО СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА МАРКЕТИНГ В ІНТЕРНЕТІ
12 жовтня студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» в рамках дисципліни «Торгівельний маркетинг» (викладач Анна РОСОХАТА) долучились до активного онлайн-вебінару на тему: «Соціальні медіа та маркетинг в інтернеті для підприємців”. Захід був організований Агенцією регіонального розвитку Луганської області за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні в межах Програми із відновлення та

НОВА ПЕРЕМОГА НЕВГАМОВНОЇ КАТЕРИНИ ШЕВЧЕНКО
#Невгамовній Катерині Шевченко призначена стипендія Президента України на 1 семестр 2023/2024 н.р.! Лише п’ятьом студентам СумДУ призначена дана стипендія, і серед них – талановита студентка-маркетолог 4 курсу Катерина Шевченко. Катя, вітаємо з ще одним досягненням і бажаємо подальшого невгамовного розвитку та нових особистих і професійних перемог! Про інші досягнення Катерини

МАЙБУТНЄ YOUTUBE І СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ЕПОХУ AI
12 жовтня студенти III курсу спеціальності «Маркетинг» в межах дисципліни Марії МІНЧЕНКО “Цифровий маркетинг” відвідали вебінар від Вʼячеслава ЮРЕНКО (Founder 4Limes, Global Remote Staff) «Майбутнє YouTube і соціальних мереж» та отримали унікальну можливість поглибити свої знання у галузі цифрового маркетингу. На заході обговорили ключові питання, пов’язані з майбутнім YouTube та

ТИЖДЕНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПРОСВІТИ У МАРКЕТОЛОГІВ
У жовтні активності в рамках проєкту Jean Monnet набувають обертів. На заняттях із дисципліни «Marketing Research» студенти-маркетологи разом із викладачем кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. у рамках дослідження здорових трендів на ринку проаналізували екологічну тенденцію в сфері автомобільної індустрії для електрокарів та гібридних автомобілів: від першого Toyota Prius у 1997

КОНКУРС НА КРАЩИЙ СТІКЕР-ПАК ДЛЯ #DOM
Хей, гайс, час оновити нашого #domchika! А хто зможе краще за всіх зробити дизайн стікерів⁉️ Звісно наші невгамовні студенти та абітурієнти Умови конкурсу наступні: ️ бути підписником нашої сторінки в instagram dom_sumdu; ️ вподобати допис з умовами конкурсу; ️ створити стікер-пак (кількість стікерів : 3); ️ головний герой: #domchik; ️ опублікувати свої стікери у

СВЯТКУЄМО МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА РАЗОМ З DOM
25 жовтня (середа) о 13:30 відбудеться Marketing Quiz від незмінного партнера платформи розумного відпочинку «ГРАЙ!». Де: Конгрес-центр СумДУ (вул. Покровська 9) Для кого: учні 10-11 класів та студенти. Вхід: безкоштовно, за умови попередньої реєстрації за посиланням. Кількість місць обмежена, тому просимо попередньо реєструватися, аби ми змогли підготуватися якомога краще . Досконало

СКРОМНІ ПОРАДИ ВІД ВЛАСНИКІВ МІЖНАРОДНИХ БІЗНЕСІВ
6-8 жовтня проходить конференція «Лабораторія онлайн-бізнесу». До неї долучилися студенти першого та четвертого курсу в рамках дисциплін «Основи маркетингової діяльності» (гр. МК-31) та «Blogging and Influencer Marketing» (МК-01), викладач Лілія ХОМЕНКО. Під час 3-денної конференції виступають надзвичайно круті спікери світових компаній, про деяких з них вперше дізнаєшся зі сторінок Forbes. Засновники

СТАРТ PROACTIVE WEEK “HELTHY BEHAVIOR – НEALTHY CONSUMPTION”
Уже 16 жовтня стартує наш щорічний PROactive week під назвою “Здорова поведінка – Здорове споживання”. Цього року на учасників чекають круглий стіл з обговоренням питань надмірного споживання (17.10.2023), воркшоп із напрацювання навичок здорової поведінки за участю практикуючої майнд-тренерки (18.10.2023), лекція-дискусія з питань health-відповідальності по відношенню до себе та оточуючих (20.10.2023). Нагадаємо,

ГЛОБАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ
27 вересня 2023 р. бакалаври четвертого курсу (гр. МК-01, ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1) в рамках вивчення дисциплін “Логістика” (викладач Євгенія ЗЯБІНА) та “Foresight Marketing” (викладач Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) долучились до вебінару від Школи бізнесу Нова пошта. Спікери вебінару Альона Возненко — директорка аграрного маркетплейса adam.ua, та Олена Твердовська — директорка Департаменту підтримки клієнтів

ЛАБОРАТОРІЯ ОНЛАЙН БІЗНЕСУ 2023 В ОНЛАЙН ФОРМАТІ
6-8.10.2023 відбудеться наймасшабніша у Східній Європі подія в темі залучення клієнтів з інтернету. Цього року в онлайн форматі. Буде дещо особливе: Неймовірний склад спікерів. Виступлять експерти світового рівня. Засновники та керівники компаній, які роблять мільйонні обороти через інтернет. Тільки практика. Конкретні інструменти, які можна впровадити у свій бізнес. Те, що

Дисемінація результатів проєкту на міжнародній конференції
26-29 вересня 2023 року керівниця проєкту Людмила Сагер взяла участь у конференції «Соціальний розвиток до цінностей Етика-Технології-Суспільство» (Польша). На конференції відбулося обговорення питань зеленої економіки, сталого розвитку, економічної безпеки, правових та етичних аспектів впровадження інноваційних та екологічних інновацій, розвитку когнітивних технологій та застосування штучного інтелекту в економіці та суспільстві.В рамках