Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПЛАН: СТИМУЛЮВАННЯ ДОВГОСТРОКОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Маркетологи продовжують реалізовувати проєкт Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE)   2 грудня 2021 р. Тетяна Пімоненко та Яна Ус провели он-лайн лекцію для магістрів та аспірантів спеціальності «Маркетинг». Зустріч була присвячена особливостям реалізації інвестиційного плану Європи-2021-2027.

Слухачі дізналися про призначення фонду та базові напрямки фінансування.

Обмін думками був присвячений аналізу сфер фінансування проєктів, зокрема, це розвиток сталої інфраструктури, дослідження та інновації, інвестиції в освіту та навчання, охорону здоров’я, інформаційно-комунікаційні технології, розвиток відновлювальної енергетики. Окрема увага була приділена критеріям відбору проектів для фінансування та перспективі участі вітчизняних стейкхолдерів у програмах фінансування ЄС.

Більше про життя невгамовних: https://dom.biem.sumdu.edu.ua/

#СпіймайХвилюЗмін#sumdu#biem_sumdu#dom4ik#маркетинг