Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ЦІНОУТВОРЕННЯ В МАРКЕТИНГУ: КОРИСНІ ІНСАЙТИ ВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ

Новий день, нові семінари від практикуючих маркетологів

2 грудня 2021 р в рамках практично-орієнтовано підходу, Віталій Пантилеєв, заступник директора з маркетингу і продажів Полісан, розповів студентам другого курсу (дисципл. «Marketing Advanced», викладач Тетяна  Пімоненко), третього курсу (дисципл. Marketing Research: Quantitative methods», викладач Люльов Олексій)  та аспірантам кафедри маркетингу про особливості процесів ціноутворення на сучасних підприємствах.

Важливість ціни в діяльності підприємств, вартість та цінність, створення цінності товарів та послуг, стратегія і тактика ціноутворення, цінове позиціювання, що надає промо активність?…..ці, та багато інших важливих питань обговорювались на лекції.

Традиційною на лекціях від ТОВ «Полісан» є атмосфера інтерактивних комунікацій, обміну думкам та аналізу конкретних кейсів.

Дякуємо за відкритість та професійність і чекаємо нових зустрічей