
МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ ETECH 2023 В ЛАТВІЇ
Викладачі кафедри маркетингу Сумського державного університету взяли участь у 7-й міжнародній конференції etECH, на якій зібралися учасники з Німеччини, Литви, Польщі, Словенії, України, Чехії, Фінляндії, Італії, Іспанії, Словаччини, Словенії та Латвії. Конференція, яка проходила з 19 по 21 квітня, стала платформою для обміну ідеями та найновішими розробками у сфері маркетингу

КЛЮЧОВІ ЦІЛІ ЄС ПРИ ПЕРЕХОДІ ДО КЛІМАТИЧНОЇ НЕЙТРАЛЬНОСТІ
Маркетологи продовжують вивчати досвід ЄС щодо забезпечення кліматично нейтрального розвитку. В рамках реалізації проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 19 квітня 2023 року студенти-бакалаври кафедри маркетингу прийняли участь у онлайн вебінарі, присвяченому головним цілям реалізації політики Green Deal та забезпечення кліматичної нейтральності. Чигрин Олена розповіла

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ: ІНСАЙТИ ТА ДОСВІД
Сьогодні ефективність маркетингових комунікацій важлива як ніколи… Цього разу маркетологи другого курсу в рамках дисципліни «Маркетингові комунікації» (викладач Іванов Олександр) долучились до вебінару від досвідченого фахівця, Яни Селіної, комерційного директору ТОВ «Індичка», присвяченому організації та участі у виставках. Було багато інсайтів та цікавого досвіду щодо комунікації з потенційними споживачами і

ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ НАШИХ ВИКЛАДАЧІВ
Понад 2 місяців тривало навчання викладачів кафедри маркетингу в межах «Базовий курс для тренерів у сфері навчання та освіти дорослих», який базується на програмі Curriculum GlobALE. Навчання за даною програмою дозволить викладачам кафедри маркетингу розвивати свої навички та знання у таких галузях, як дидактика навчання дорослих, дизайн та розробка курсів,

ЩАСЛИВОГО ВЕЛИКОДНЯ!
Друзі, колеги та студенти! Вітаємо всіх з Великоднем! Щиро бажаємо всім вам та вашим родинам віри у свої можливості, мудрості у прийнятті рішень та успіху у всіх починаннях.

SMM DAY З НЕВГАМОВНИМИ
13 квітня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн конференції SMM DAY Організатори заходу: WebPromoExperts та Webpromo. Спікерами конференції виступити SEO Uklon, WebPromoExperts, Lobods, YOPTA Agency, MOЗGI GROUP, TOP Clinic DENIS та інших відомих брендів й агенцій. Серед тем спікерів були: ✔️Інструменти SMM-спеціаліста,

ПРАЦЮЄМО НА НАШУ ПЕРЕМОГУ
Вітаємо Марію МІНЧЕНКО з отриманням подяки за активну громадську позицію та неоціненний внесок у зміцнення обороноздатності Сумської області. Пишаємось нашими викладачами, які готові долучатись до реалізації важливих завдань заради безпеки та перемоги нашої країни!

НАСЛІДКИ ЗМІНИ КЛІМАТУ ТА ПЕРЕДУМОВИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДО ВУГЛЕЦЕВО НЕЙТРАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Невгамовні продовжують реалізовувати проєкт Жана Мон «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). 6 квітня 2023 року аспіранти кафедри маркетингу та кафедри фінансових технологій та підприємництва були присутні на лекції-дискусії, присвяченої наслідкам зміни клімату та передумовам трансформації до вуглецево нейтральної економіки. Чигрин Олена розповіла про особливості глобальної кліматичної кризи,

ТРИМАЄМО ХВИЛЮ НЕВГАМОВНОСТІ ДАЛІ
Нещодавно наші студенти (гр. МК-21), в межах вивчення дисципліни SMM (викладач Яна КРИВИЧ) долучилися до вебінару, на якому шукали відповідь на питання чи зможе штучний інтелект замінити SMM-фахівців⁉️ Про що говорили: – Соцмережі зараз та штучний інтелект. Як саме алгоритми утримують вашу увагу та збільшують екранний час задля підвищення монетизації.

РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ: ВІДПОВІДАЛЬНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ
У березні доцентом кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. була проведена серія лекційних занять та практичних занять з питань започаткування та розвитку бізнесу регіонального значення для студентів-маркетологів заочної форми навчання. Дискусійними в ході цих занять були такі аспекти, як цільова спрямованість бізнесу, питання концентрації уваги на певній групі стейкхолдерів при просуванні

QUIZ З МАРКЕТИНГУ: ГРА НА ПОВНУ
2 квітня в Конгрес-центрі СумДУ, кафедра маркетингу провела маркетинговий квіз, в якому прийняло участь понад 100 учасників (12 команд школярів та студентів коледжів). Кожна команда формувалась рандомно, що дозволило познайомитись, знайти нових друзів-однодумців та поринути в світ невгамовного маркетингу. Креативні команди виборювали бал за балом і запекла боротьба тривала до

ЯК ВІТЧИЗНЯНИМ БРЕНДАМ ВИЙТИ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК?
Невгамовні продовжують вивчати досвід практиків. Цього разу маркетологи (група МК.м-21) в рамках дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Олена Чигрин) долучились до вебінару від Марії Сидоренко, експерта, власниці SMM кооперативу, яка розповіла про особливості виходу вітчизняних брендів на міжнародний ринок. Ключовими питаннями зустрічі були: – сучасні пріоритети власників брендів; – воронка для залучення