Пошук
Close this search box.
Новини

МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ ETECH 2023 В ЛАТВІЇ

Викладачі кафедри маркетингу Сумського державного університету взяли участь у 7-й міжнародній конференції etECH, на якій зібралися учасники з Німеччини, Литви, Польщі, Словенії, України, Чехії, Фінляндії, Італії, Іспанії, Словаччини, Словенії та Латвії. Конференція, яка проходила з 19 по 21 квітня, стала платформою для обміну ідеями та найновішими розробками у сфері маркетингу

Читати далі »
Новини

КЛЮЧОВІ ЦІЛІ ЄС ПРИ ПЕРЕХОДІ ДО КЛІМАТИЧНОЇ НЕЙТРАЛЬНОСТІ

Маркетологи продовжують вивчати досвід ЄС щодо забезпечення кліматично нейтрального розвитку. В рамках реалізації проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 19 квітня 2023 року студенти-бакалаври кафедри маркетингу прийняли участь у онлайн вебінарі, присвяченому головним цілям реалізації політики Green Deal та забезпечення кліматичної нейтральності. Чигрин Олена розповіла

Читати далі »
Новини

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ: ІНСАЙТИ ТА ДОСВІД

Сьогодні ефективність маркетингових комунікацій важлива як ніколи… Цього разу маркетологи другого курсу в рамках дисципліни «Маркетингові комунікації» (викладач Іванов Олександр)  долучились до вебінару від досвідченого фахівця, Яни Селіної, комерційного директору ТОВ «Індичка», присвяченому організації та участі у виставках. Було багато інсайтів та цікавого досвіду щодо комунікації з потенційними споживачами і

Читати далі »
Новини

ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ НАШИХ ВИКЛАДАЧІВ

Понад 2 місяців тривало навчання викладачів кафедри маркетингу в межах «Базовий курс для тренерів у сфері навчання та освіти дорослих», який базується на програмі Curriculum GlobALE. Навчання за даною програмою дозволить викладачам кафедри маркетингу розвивати свої навички та знання у таких галузях, як дидактика навчання дорослих, дизайн та розробка курсів,

Читати далі »
Новини

ЩАСЛИВОГО ВЕЛИКОДНЯ!

Друзі, колеги та студенти! Вітаємо всіх з Великоднем! Щиро бажаємо всім вам та вашим родинам віри у свої можливості, мудрості у прийнятті рішень та успіху у всіх починаннях.

Читати далі »
Новини

SMM DAY З НЕВГАМОВНИМИ

13 квітня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн конференції  SMM DAY Організатори заходу: WebPromoExperts та Webpromo. Спікерами конференції виступити SEO Uklon, WebPromoExperts, Lobods, YOPTA Agency, MOЗGI GROUP, TOP Clinic DENIS  та інших відомих брендів й агенцій. Серед тем спікерів були: ✔️Інструменти SMM-спеціаліста,

Читати далі »
Новини

ПРАЦЮЄМО НА НАШУ ПЕРЕМОГУ

Вітаємо Марію МІНЧЕНКО з отриманням подяки за активну громадську позицію та неоціненний внесок у зміцнення обороноздатності Сумської області. Пишаємось нашими викладачами, які готові долучатись до реалізації важливих завдань заради безпеки та перемоги нашої країни!

Читати далі »
Новини

НАСЛІДКИ ЗМІНИ КЛІМАТУ ТА ПЕРЕДУМОВИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДО ВУГЛЕЦЕВО НЕЙТРАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

Невгамовні продовжують реалізовувати проєкт Жана Мон «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). 6 квітня 2023 року аспіранти кафедри маркетингу та кафедри фінансових технологій та підприємництва були присутні на лекції-дискусії, присвяченої наслідкам зміни клімату та передумовам трансформації до вуглецево нейтральної економіки. Чигрин Олена розповіла про особливості глобальної кліматичної кризи,

Читати далі »
Новини

ТРИМАЄМО ХВИЛЮ НЕВГАМОВНОСТІ ДАЛІ

Нещодавно наші студенти (гр. МК-21), в межах вивчення дисципліни SMM (викладач Яна КРИВИЧ) долучилися до вебінару, на якому шукали відповідь на питання чи зможе штучний інтелект замінити SMM-фахівців⁉️ Про що говорили: – Соцмережі зараз та штучний інтелект. Як саме алгоритми утримують вашу увагу та збільшують екранний час задля підвищення монетизації.

Читати далі »
HEPE

РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ: ВІДПОВІДАЛЬНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ

У березні доцентом кафедри маркетингу Летуновською Н. Є. була проведена серія лекційних занять та практичних занять з питань започаткування та розвитку бізнесу регіонального значення для студентів-маркетологів заочної форми навчання. Дискусійними в ході цих занять були такі аспекти, як цільова спрямованість бізнесу, питання концентрації уваги на певній групі стейкхолдерів при просуванні

Читати далі »
Новини

QUIZ З МАРКЕТИНГУ: ГРА НА ПОВНУ

2 квітня в Конгрес-центрі СумДУ, кафедра маркетингу провела маркетинговий квіз, в якому прийняло участь понад 100 учасників (12 команд школярів та студентів коледжів). Кожна команда формувалась рандомно, що дозволило познайомитись, знайти нових друзів-однодумців та поринути в світ невгамовного маркетингу. Креативні команди виборювали бал за балом і запекла боротьба тривала до

Читати далі »
Новини

ЯК ВІТЧИЗНЯНИМ БРЕНДАМ ВИЙТИ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК?

Невгамовні продовжують вивчати досвід практиків. Цього разу маркетологи (група МК.м-21) в рамках дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Олена Чигрин)  долучились до вебінару від Марії Сидоренко, експерта, власниці SMM кооперативу, яка розповіла про особливості виходу вітчизняних брендів на міжнародний ринок. Ключовими питаннями зустрічі були: – сучасні пріоритети власників брендів; – воронка для залучення

Читати далі »