Пошук
Close this search box.
HEPE

Рецензування наукових статей у рейтингових журналах з тематики здоров’я

Упродовж 2023-2024 рр. член команди Jean Monnet Module “Healthy economy and policy: Values for Ukraine” д.е.н. Летуновська Н.Є. була активним рецензентом ряду статей, поданих до журналів видавництва MDPI, що є найбільшим видавництвом журналів із відкритим доступом у світі. Статті, рецензентом яких була Наталія, стосувалися тематики громадського здоров’я та сталого розвитку

Читати далі »
Новини

ФЕСТИВАЛЬ СТУДЕНТСЬКИХ ІНІЦІАТИВ «СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ»

Запрошуємо взяти участь у фестивалі студентських ініціатив «Студенти для зеленого кампусу». Якщо ти маєш ідеї як зробити кампус університету дружнім до довкілля – чекаємо тебе! Коли? 26 квітня 2024 року Де? онлайн-платформа Google Meet. Заповни анкету за посиланням. Участь: безкоштовно. Сертифікат: для активних учасників. Дедлайн реєстрації: 24 квітня 2024 року.

Читати далі »
Новини

НОВИЙ ДОСВІД МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ ТА СПІЛКУВАННЯ З ПРЕДСТАВНИКОМ БІЗНЕСУ

Спілкування з досвідченим підприємцем, цікава та нова галузь для дослідження. Невгамовні маркетологи поспілкувались з представником Сумського бізнесу, представили результати власного дослідження ринку охоронних систем та обговорили шляхи подальшої співпраці представника бізнесу та маркетингової агенції. 29 березня 2024 року в рамках дисциплін «SMM» (викладач Кривич Яна) та «Паблік рілейшнз» (викладач Хоменко

Читати далі »
HEPE

Дисемінація проекту на Міжнародній міждисциплінарній науковій конференції “UK-Ukraine Research Twinning Showcase and Networking”

26-17 березня 2024 року виконавиця проєкту Жана Моне взяла участь у Міжнародній міждисциплінарній науковій конференції “UK-Ukraine Research Twinning Showcase and Networking”, яка проходила на базі Університету м. Ліверпуль (Великобританія). Дана конференція була спрямована на: – заохочення британських партнерів до більш активної взаємодії з українськими науковцями;– поширення досвіду щодо нещодавньої дослідницької співпраці

Читати далі »
Новини

ЯК ПОБУДУВАТИ СИЛЬНИЙ БРЕНД КОМПАНІЇ

19 березня студенти-маркетологи другого курсу бакалавратури в рамках дисциплін “Паблік рилейшнз” та “Маркетингові комунікації-2” (викладачі Лілія ХОМЕНКО та Олександр ІВАНОВ) відвідали майстер-клас на тему “Як побудувати сильний бренд компанії для збільшення її прибутковості”. Спікер заходу – Кирило КУНИЦЬКИЙ, засновник та СЕО міжнародної освітньо-консалтингової компанії “Бізнес-конструктор”, клієнтами якої є десятки тисяч

Читати далі »
Новини

НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ ВІД «E-MPOWER: SHAPING DIGITAL CITIZENS»

В рамках програми “ERASMUS+” студентки 2 курсу Анна КОРЖ та Анастасія БУДЬОННА взяли участь у молодіжному обміні «E-mpower: Shaping Digital Citizens» у м. Арнем (Нідерланди) з 24 лютого по 2 березня 2024 року. У проекті брали участь представники 7 країн: України, Туреччини, Азербайджану, Нідерландів, Угорщини, Болгарії, Польщі. Тематикою заходів було виховання

Читати далі »
Новини

10 ЖИТТЄВИХ УРОКІВ ПРО МАРКЕТИНГ

Сьогодні наші невгамовні студенти-маркетологи 1-3 курсів в рамках дисциплін “SMM”, “Маркетингове ціноутворення”, STP-маркетинг та Business Planning (викладачі Яна КРИВИЧ, Лілія ХОМЕНКО, Марія МІНЧЕНКО, Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) спілкуватися з директоркою спортивного клубу PAPA GYM, маркетологом  Дарією Стеценко. Під час зустрічі  Дарія поділилася власними секретами успіху. Також багато говорили про важливість розуміння продукту,

Читати далі »
Новини

НОВІ ГОРИЗОНТИ ДЛЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

11 березня 2024 року докторантка кафедри маркетингу, к.е.н., старший викладач, Анна РОСОХАТА розпочала наукове  стажування в Університеті м. Ліверпуль (Великобританія). Стажування триватиме 3 тижні, а основна його мета – це переймання досвіду британських колег щодо маркетингу задля дотримання засад циркулярної економіки. Тема дисертаційного дослідження Росохатої А.С. є наступною: «Поведінкові детермінанти енергетичного менеджменту

Читати далі »
Новини

ПОБУДОВА ОСОБИСТОГО БРЕНДУ: ОН-ЛАЙН ІНТЕНСИВ

Невгамовні магістри долучились до сучасного досвіду зі створення особистого бренду. Експертка Саша Дмитрієва, СЕО продюсерської агенції SUNSHINE, авторка відеокурсу «Особистий бренд: від А до першої 1000$» запропонувала трьох денний інтенсив щодо тонкостей побудови особистого бренду. На он-лайн вебінарі розглянули такі основні питання: Що дає особистий бренд і кому він потрібен

Читати далі »
Новини

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ НАУКОВЦІВ

Невгамовні долучились до нового міжнародного проєкту від CERGE-EI Foundation (Прага, Чехія), в рамках якого студенти почали вивчати дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Супроводжує курс від СумДу професорка кафедри маркетингу, Олена ЧИГРИН. 5 березня стартували лекції від доктора Сільвестра ван Котен, присвячені дослідженню кліматичних змін, глобальним тенденція забруднення довкілля та

Читати далі »
HEPE

Дисемінація результатів проєкту на міжнародному рівні

1 березня 2024 року членкиня команди реалізації модулю Жан Моне  “Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine”  Наталія ЛЕТУНОВСЬКА долучилася до звітної зустрічі, організованої в рамках роботи Food Decisions Research Laboratory, School of Hospitality Management, Penn State University (Пенсильванія, США), метою діяльності якої є співпраця та обмін думками між

Читати далі »