
ВІДПОВІДАЛЬНЕ СПОЖИВАННЯ ТА ВІДНОШЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я: ІНСТРУМЕНТИ ПРОМОЦІЇ ПРАВИЛЬНОГО РАЦІОНУ ХАРЧУВАННЯ СЕРЕД МОЛОДІ
Цього тижня доцент кафедри маркетингу, к.е.н. Летуновська Наталія провела одну лекцію із циклу занять «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна», яка була присвячена питанням промоції здорового споживання серед населення, зокрема молоді у віці від 18 до 25 років. Разом зі студентами було організовано дискусію з питань дієвості окремих

НАВІЩО ПОТРІБЕН ОСОБИСТИЙ БРЕНД
Навчання тільки почалось, а невгамовні вже набирають обертів… 5 вересня магістри другого курсу в рамках вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг-менеджмент» (гр. МК.м-21, викладач Чигрин Олена) долучились до вебінару від Саши Дмитрієвої, продюсерки і стратега, засновниці продюсерської агенції SUNSHINE agency. Зустріч була цікава та корисна, ключовими питаннями були такі: Кому потрібен особистий

ВІТАЄМО З ДНЕМ ЗНАНЬ ТА ПОЧАТКОМ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ!
Дорогі студенти, вітаємо з днем знань та початком нового навчального року! Бажаємо у прийдешньому навчальному році втілити в життя все задумане. Нехай навчальний процес приносить радість і задоволення, корисність і якість. Великих вам перспектив і легкого пізнання!

НОВИЙ ДОСВІД ТА НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ ВІД СТАЖУВАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ М. ЛІВЕРПУЛЬ
Влітку впродовж шести тижнів завідувач кафедри маркетингу Олексій ЛЮЛЬОВ, доцентка Наталія ЛЕТУНОВСЬКА та старша викладачка Анна РОСОХАТА проходили наукове стажування в Ліверпульському університеті (один з кращих ЗВО Великої Британії, входить до ТОП-100 університетів світу згідно міжнародних рейтингів). Викладачі відвідали ряд тренінгів від колег з Ліверпульського університету, а також інших залучених

ВІТАЄМО З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!
Вітаємо з Днем незалежності України! Бажаємо багатого, яскравого, безтурботного, захоплюючого і процвітаючого життя в улюбленій вільній і незалежній країні.

ВІТАЄМО З ДНЕМ ДЕРЖВНОГО ПРАПОРА УКРАЇНИ
Вітаємо з Днем державного прапора України! Від душі бажаємо, щоб блакитне небо було мирним і ясним, а жовті поля пшениці давали добрий урожай. Нехай країна росте і процвітає, а прапор України гордо майорить в височині, ловлячи тільки попутний вітер великих і райдужних змін.

ІНТЕНСИВ ДЛЯ ДОСВІДЧЕНИХ НАУКОВЦІВ ЩОДО ПРИНЦИПІВ ПРОЗОРОСТІ В НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
13.08.2023 року пройшов останній семінар із циклу «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для досвідчених науковців». Лектором заходу був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research. Під час заходу було розглянуто актуальні питання щодо принципів прозорості у науковій видавничій діяльності та

ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ У НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ РЕДАКЦІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ
12.08.2023 року відбувся другий семінар із циклу інтенсивів на тему «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для редакційного персоналу». Лектором семінару був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research. Під час заходу було розглянуто кращі практики щодо принципів прозорості для співробітників

ІНТЕНСИВ ДЛЯ АСПІРАНТІВ ПРО ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ В НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
11.08.2023 року відбувся перший захід із циклу інтенсивів на тему «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для аспірантів». Лектором заходу був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research. Під час заходу було розглянуто ряд важливих питань щодо принципів прозорості у науковій видавничій

ЦИКЛ ІНТЕНСИВІВ ПРО ПРИНЦИПИ ПРОЗОРОСТІ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ У НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
11-13.08.2023 року відбудеться цикл інтенсивів «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності». Лектором заходів буде Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research. Будуть проведені наступні семінари: 11 серпня 2023 року «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для аспірантів»

ПОГЛИБЛЮЄМО ЗНАННЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ САМООРГАНІЗАЦІЙНИХ КАРТ КОХОНЕНА
25-27.07.2023 року викладачі та аспіранти кафедри маркетингу стали учасниками програми підвищення кваліфікації «Самоорганізаційні карти Кохонена у роботі науковця». Лектором заходів була Олена ЗАРУЦЬКА – доктор економічних наук, доцент; завідувач кафедри фінансів, банківської справи та страхування Університету митної справи та фінансів (м. Дніпро). Під час семінарів були розглянуті питання: Метод самоорганізаційних карт Кохонена,

MARKETING IN DIGITAL ENVIRONMENT: НОВИЙ ПІДРУЧНИК ЗА АВТОРСТВОМ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ
Нещодавно світ побачило нове англомовне видання підручника «Marketing in Digital Environment»! Над наповненням його змісту працював колектив невгамовних викладачів кафедри маркетингу. Підручник містить у собі сім важливих розділів з основ електронного бізнесу, контент- та диджитал-маркетингу та створення й промоції вебресурсів, що підкріплені рядом практичних кейсів та прикладів. Видання вийшло за редакцією доцентки