Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ЛІДЕРИ ДУМОК або ТРЕНДСЕТТЕРИ

В сфері маркетингу не рідко зустрічається слово «трендсеттер», але ж що воно значить?

Трендсеттер (лідер думок) – це  людина, яка перша знаходить новинки та ділиться враженнями про них з аудиторією, яка прислухається до їхньої думки. Такими лідерами можуть бути: бізнесмени, молоді мами, блогери, «зірки», мандрівники…

Де ж знайти трендсеттера?

В інтернеті є багато сервісів,один з них це trendHERO (найбільша база акаунтів Instagram). Він займається пошуком і перевіркою лідерів думок.

▪️Спочатку знаходимо потрібного собі блогера, а потім тут же можна отримати детальний звіт про акаунт.

▪️Пошук дуже функціональний,тому що можна налаштувати локацію,ER, кількість підписників,за ключовими словами і т.п

▪️Сервіс надає інформацію про тип аудиторії,статистику та лайки.

Інші сервіси: LabelUp,LiveDune,Epicstars,Storiesgain.

Таким чином, пряма реклама від впливової особи до споживача – ефективний маркетинг. Ним користується більшість сучасних компаній, і досить продуктивно.