Пошук
Close this search box.
Новини

ДИСКУСІЯ З БІЗНЕСОМ

17.11.22 невгамовні аспіранти першого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», а також студенти в межах вивчення дисциплін «Marketing Advanced» (гр.Мк-11, викладач Пімоненко Тетяна), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), STP-маркетинг (гр. МК-01, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн-дискусії з представником бізнесу – Володимиром Нестеренком,

Читати далі »
Новини

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ “МАРКЕТИНГ З ВІРОЮ В УКРАЇНУ”

Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів триває! 10 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти-маркетологи в межах вивчення дисциплін «Основи маркетингової діяльності»» (гр. МК-21, викладач Мінченко Марія), «Партнерський маркетинг» (гр. ЕН-92/2мк, викладач Хоменко Лілія), «Ризикологія» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Кривич Яна)  прийняли участь у онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну».

Читати далі »
Новини

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ SOCIAL MEDIA MARKETING 2023

Шалений тиждень невгамовних викладачів та студентів! 8 листопада 2022 року невгамовні викладачі та студенти в межах вивчення дисциплін «Blogging and Inflluencer Marketing» (гр. ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, викладач Хоменко Лілія), «Цифровий маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, викладач Мінченко Марія) та «Мерчандайзинг» (гр. М ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01, викладач Кривич Яна) долучилися до профільної онлайн-конференції

Читати далі »
HEPE

Політика згуртованості ЄС: сутність та особливості

У період з травня-жовтень виконавці Жан Моне Модулю «Здорова економіка та політика її реалізації: європейські цінності для України» (101047530 – HEPE4U – ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH)Людмила Сагер та Наталія Летуновська провели курс лекцій «Політика згуртованості ЄС: сутність та особливості». Зокрема тематика лекцій була сформована навколо таких питань:   Регіональна політика як політика держав щодо своїх територій; Європейський

Читати далі »
Новини

НЕВГАМОВНІ РОЗПОЧАЛИ СЕРІЮ ПРОГРАМ ВІРТУАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ З ДЕРЖАВНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ ІМЕНІ СТАНІСЛАВА СТАШИЦА В ПІЛІ (ПОЛЬЩА)

У період з листопада по грудень, невгамовні матимуть можливість поглибити свої знання щодо сучасних маркетингових інструментів, розвинути навички критичного мислення та збагатити міжнародний досвід. Координатори програми: – від СумДУ – Тетяна Пімоненко (д.е.н. доцент кафедри маркетингу); – від закладу-партнера – Ян Польцин (хабілітований доктор, професор).

Читати далі »
Новини

А ЯК ВИ СВЯТКУЄТЕ ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА?

В день маркетолога когорта невгамовних реалізувала неймовірну зустріч в межах проєкту “Будь експертом з невгамовними”. З 1 по 6 курс маркетологи долучились до тренінгу “Як написати резюме та CV маркетолога” від рекрутера Mindy Teams Світлани Войцехівської та заступниці завідувача кафедри маркетингу Тетяни Пимоненко. Понад 50 учасників та майже 2 години 

Читати далі »
Новини

ПОПЕРЕДНЯ ЗУСТРІЧ У РАМКАХ ВИШЕГРАДСЬКОГО ГРАНТОВОГО ПРОЕКТУ

 23 вересня та 19 жовтня 2022 року ми провели онлайн-зустрічі з нашими партнерами #V4 в рамках проекту Visegrad+ Grant Support «Безвуглецева економіка: найкращі практики між V4 та Україною». Головним результатом є чітке бачення того, як реалізувати Науковий онлайн-фестиваль №2 «V4-Українська співпраця зеленої енергетики до безвуглецевої економіки» на вищому рівні. Яскраві

Читати далі »
Новини

ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ДОПОМОГУ БІЗНЕС

9 жовтня магістри-маркетологи (гр. Мк.м-11) в рамках вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) відвідали трьохденний інтенсив від Genius Spase, присвячений запуску, виходу на ринок і масштабування будь-якого бізнесу через інтернет. Протягом он-лайн інтенсиву дізналися про: Які стратегії будуть актуальними і які актуальні зараз? Що впроваджувати та як розвиватися? Як

Читати далі »
Новини

УСПІШНІ КЕЙСИ ВІД WEBPROMO

Продовжуємо навчатися на вдалому досвіді. 3 жовтня невгамовні студенти групи Мк.м-11в рамках дисципліни «Стратегічний маркетинг-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) долучилися до розглядання кейсу щодо формування та оновлення цифрових торгівельних платформ. Іван Єременко, SEO спеціаліст в агентстві результативного інтернет-маркетингу Webpromo, поділився успішними практиками SEO. На прикладі інтернет-магазинів розглянули причини, коли необхідна розробка

Читати далі »
HEPE

КЛАСТЕРИЗАЦІЯ СПОЖИВАЧІВ ЗДОРОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ЇХ ПОВЕДІНКИ

Реалізація проєкту Жана Моне «Healthy Economy and Policy: European Values for Ukraine» охоплює огляд широкого кола прикладних інструментів аналізу. Цього тижня Наталія Летуновська провела онлайн-лекцію для бакалаврів спеціальності «Маркетинг», на якій зокрема поділилася власними дослідженнями, підготованими разом з керівником проєкту Сагер Людмилою щодо визначення трендів поведінки споживачів здорової продукції, яких

Читати далі »
Новини

НОВІ ТРЕНДИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ

#Невгамовні прийняли участь у міжнародній міждисциплінарній науковій конференції «Цифровізація та стійкість для управління розвитком (DSDM-2022): економічні, соціальні та екологічні аспекти» організованою Казахським національним університетом (Топ-400 QS). Захід проходив у форматі онлайн-офлайн, на якому були присутні та виступили представники університетської спільноти з Казахстану, Великобританії, України, Польщі, Норвегії, Литви,  Південної  Африки, Туреччини,

Читати далі »