
Онлайн курс “Healthy Economy: European Values for Ukraine” вже у широкому доступі
Раді повідомити про те, що тепер кожен бажаючий має можливість не тільки ознайомитись із основними принципами політики згуртованості ЄС, питаннями здорового регіонального розвитку, ролі підприємств і промисловості у створенні здорового економічного середовища, але і поглибити свої знання та набути практичних навичок щодо формування стійких громад, реалізації політики згуртованості, визначенню впливу

УЧАСТЬ У ЛІТНІЙ ШКОЛІ З MACHINE LEARNING ТА DATA SCIENCE
На початку серпня доцентка кафедри маркетингу Наталія ЛЕТУНОВСЬКА взяла участь у роботі Lviv Data Science Summer School на базі Факультету прикладних наук Українського католицького університету. Метою цієї школи є надання можливостей українським дослідникам комунікувати з експертами в сфері Machine Learning, Data Science та Artificial Intelligence зокрема. До участі в школі

Випуск навчального посібника: ще один крок на шляху реалізації проєкту
З радістю повідомляємо про вихід у світ навчального посібника „Healthy economy: European values for Ukraine”.У навчальному посібнику розглядаються теоретичні питання здорового регіонального розвитку, особливості формування стійких громад, роль підприємств і промисловості у створенні здорового економічного середовища, реалізація політики згуртованості, маркетингові інструменти, які використовуються для поширення концепції здорового регіонального розвитку, здорова

ВИПУСКНИЙ МАРКЕТОЛОГІВ-БАКАЛАВРІВ 2024
20 липня 2024 року пройшов випускний у маркетологів-бакалаврів. Майже всі чотири роки навчання пройшли онлайн через пандемію та повномасштабне вторгнення рф. Проте в цьому році було найбільше випускників з червоними дипломами. Ми пишаємося вашими досягненнями. Бажаємо вам подальших успіхів, невичерпної енергії, наснаги та натхнення у вашій діяльності. Із гордістю і вдячністю дякуємо

КІПР: ЗДІЙСНЕННЯ МРІЇ ТА ЕФЕКТИВНО ПРОВЕДЕНИЙ ЧАС
“Це мій 3-й проект в іншій країні. На цей раз – КІПР. Звучить як мрія… Насправді так і є. Про волонтерський проект дізналась від подруги з попереднього проекту в Греції, яка вже там була. Отож разом з нею, вирішили відправитись на місяць на острів Кіпр). Проживали на базі готелю в чудових апартаментах

ESC ВОЛОНТЕРСТВО ПЕРШОКУРСНИЦІ
“Нещодавно я завершила моє перше esc волонтерство. Чим ми тільки не займалися: проводили уроки в школах, організовували квізи, ігри та купу інших заходів. Неочікувано, але я полюбила роботу з дітьми, хоча на початку це видавалося дуже складним. Інша приємна частина проекту – це люди. Ми були великою, проте дружною командою з 8 країн.Купа

Перемога в конкурсі дипломних проєктів під керівництвом члена команди проєкту Жан Моне: про здорові солодощі і не лише
Не лише члени команди проєкту працюють над вирішенням наукових та практичних проблем у сфері здорового розвитку, а цього року випускниця спеціальності «Маркетинг» Анастасія БРЕЧКА, чий дипломний проєкт під керівництвом д.е.н. Наталії ЛЕТУНОВСЬКОЇ стосується питання маркетингової стратегії розвитку бізнесу в сегменті здоров’я, здобула призове місце на Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт зі

ПЕРЕМОГА У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ ДИПЛОМНИХ ПРОЄКТІВ
27 червня 2024 року було оголошено результати Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт зі спеціальності «Маркетинг» на базі Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. Цьогоріч випускниця спеціальності «Маркетинг» Анастасія БРЕЧКА отримала приз та диплом ІІІ ступеня за освітньо-кваліфікаційним рівнем вищої освіти бакалавр. Тема роботи «Модернізація бренду кав’ярні корисних солодощів за допомогою інструментів цифрового маркетингу».

ЗАХИСТИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ-БАКАЛАВРІВ
18–26 червня 2024 року на кафедрі маркетингу відбулися захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів. Вони проходили в змішаному форматі: онлайн та наживу (18 та 25 червня). Це була чудова можливість побачити один одного, поспілкуватися та насолодитися цими моментами. До речі, в цьому році було ще більше захистів англійською мовою! Цікаві теми, амбіціозні

ВІТАЄМО НАТАЛІЮ ЛЕТУНОВСЬКУ З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ
Вітаємо з днем народження! Нехай кожен день буде сповнений радістю, посмішками та чудовими емоціями! Нехай множаться й збуваються мрії та бажання! Гарного настрою, наснаги, творчих злетів, потужних звершень!

Цифрові інструменти маркетингових комунікацій представників бізнесу сфери «хелсі»: кейси України
Приємно, коли студенти та викладач знаходяться на «одній хвилі» 😊 Так вийшло і з домашнім завданням студентів-бакалаврів спеціальності «Маркетинг», коли в рамках практичного кейсу з аналізу диджитал-інструментів сучасних представників бізнесу в Україні вони в переважній більшості обрали для дослідження суб’єктів господарювання сфери спорту та здоров’я. Під час аудиторного заняття викладач

INNOVATION, SOCIAL AND ECONOMIC CHALLENGE
6 червня 2024 року відбулася Міжнародна наукова онлайн-конференція «Інноваційні, соціально-економічні виклики». Його учасниками стали студенти та аспіранти кафедри маркетингу. Організатор конференції – кафедра маркетингу СумДУ. Під час конференції було обговорено низку актуальних питань: розвиток бренду «Зроблено в Україні»; особливості зеленого маркетингу; дослідження в нейромаркетингу; цифровізація бізнес-процесів ІТ-підприємств. Загалом конференція пройшла