Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ЗАХИСТИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ-БАКАЛАВРІВ

18–26 червня 2024 року на кафедрі маркетингу відбулися захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів.

Вони проходили в змішаному форматі: онлайн та наживу (18 та 25 червня). Це була чудова можливість побачити один одного, поспілкуватися та насолодитися цими моментами.

До речі, в цьому році було ще більше захистів англійською мовою!

Цікаві теми, амбіціозні ідеї, інтригуючІ презентації…

Цифровий маркетинг і штучний інтелект, маркетингові комунікації на засадах ефективного управління відходами, маркетингова діяльність рекламних платформ, Рекламна діяльність ресторану, маркетингова стратегія салону краси, SMM-стратегія просування юридичних послуг, маркетингове управління в театральному мистецтві, маркетинг текстильного B2B підприємства, цифровий маркетинг в індустрії моди…

Бажаємо невгамовного руху та ще більше приємних зустрічей в стінах університету під час навчання в магістратурі.