Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

INNOVATION, SOCIAL AND ECONOMIC CHALLENGE

6 червня 2024 року відбулася Міжнародна наукова онлайн-конференція «Інноваційні, соціально-економічні виклики». Його учасниками стали студенти та аспіранти кафедри маркетингу.

Організатор конференції – кафедра маркетингу СумДУ.

Під час конференції було обговорено низку актуальних питань:

  1. розвиток бренду «Зроблено в Україні»;
  2. особливості зеленого маркетингу;
  3. дослідження в нейромаркетингу;
  4. цифровізація бізнес-процесів ІТ-підприємств.

Загалом конференція пройшла у форматі жвавого обговорення актуальних викликів суспільства. Його основні меседжі будуть опубліковані у збірнику матеріалів.