Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

TIKTOK ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ У 2022 РОЦІ

3 лютого в межах дисципліни Марії Мінченко STP-маркетинг маркетологи 3 курсу відбулася зустріч з Вячеславом Юренко (співзасновник 4limes, Global remote staff, TeleChat) в межах теми «TikTok для бізнесу та персонального бренду у 2022 році»

Проблема позиціювання бізнесу в TikTok цікавить практично усіх  ? Маркетологи завжди на хвилі тренду і з великим задоволенням готові долучатись до обговорення найгарячущих питань: особливості органічної побудови акаунтів, пошук клієнтів для бізнесу, ефективність придбання рекламного трафіку, робота з Shop Purchases ?

Така зустріч принесла багато корисного, оскільки представлені кейси та рекомендації по  новому функціоналу TikTok дозволить використовувати вдалі реалізовані ідеї на практиці ?