Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

WHAT`S IN A NAME

Невгамовні постійно прокачують свої навички шляхом міксування  традиційного навчання та використання досвіду професіоналів-практиків. В рамках практико-орієнтованого навчання при вивченні дисципліни «Бренд-менеджмент» (викладач Чигрин Олена) для групи Мкм.-11 було організовано майстер-клас від Ганни  Лісовської, копірайтера і неймера Fedoriv Agency, розповіла про те, які етапи треба пройти для генерації ім’я продукту, які існують види неймінгу та навіщо проводити аудит для того, щоб придумати список назв.

Корисними були кейси від Дія, Нова пошта, Gelarty, Готово!, A2B Direct, UNIT.City, Hop Hey, Пумб, Holy chick, Епікур і Fedoriv.