Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ІНТЕНСИВ ДЛЯ ДОСВІДЧЕНИХ НАУКОВЦІВ ЩОДО ПРИНЦИПІВ ПРОЗОРОСТІ В НАУКОВІЙ ВИДАВНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

13.08.2023 року пройшов останній семінар із циклу «Принципи прозорості та кращі практики у науковій видавничій діяльності: інтенсив для досвідчених науковців».

Лектором заходу був Юрій БІЛАН, професор кафедри маркетингу СумДУ, директор наукового видавництва Centre of Sociological Research.

Під час заходу було розглянуто актуальні питання щодо принципів прозорості у науковій видавничій діяльності та ознайомитися з кращими практиками.

Даний семінар дозволив досвідченим науковцям поглибити знання щодо наукової видавничої діяльності.