Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

НАВІЩО ПОТРІБЕН ОСОБИСТИЙ БРЕНД

Навчання тільки почалось, а невгамовні вже набирають обертів…

5 вересня магістри другого курсу в рамках вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг-менеджмент» (гр. МК.м-21, викладач Чигрин Олена) долучились до вебінару від Саши Дмитрієвої, продюсерки і стратега, засновниці продюсерської агенції SUNSHINE agency.

Зустріч була цікава та корисна, ключовими питаннями були такі: 

  1. Кому потрібен особистий бренд і що він дає.
  2. Стратегія, ключові принципи та етапи побудови особистого бренду. 
  3. Кому не варто витрачати час на створення особистого бренду. 
  4. Моделі монетизації особистого бренду.

Далі буде…