Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

АКТИВНА ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА ДИСКУСІЯ ПРО СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА МАРКЕТИНГ В ІНТЕРНЕТІ

12 жовтня студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» в рамках дисципліни «Торгівельний маркетинг» (викладач Анна РОСОХАТА) долучились до активного онлайн-вебінару на тему: «Соціальні медіа та маркетинг в інтернеті для підприємців”.

Захід був організований Агенцією регіонального розвитку Луганської області за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні в межах Програми із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.

До участі були запрошені представники і представниці мікро-, малого та середнього бізнесу (ММСБ), органів місцевого самоврядування (які працюють із бізнесом), громадських організацій і бізнес-об’єднань і, звісно, студентів даних профілів.

Цей захід позиціонувався як «Вибір правильних платформ для Вашого бізнесу». Студенти, як майбутні фахівці, могли ознайомитись із практичним досвідом спікерів та краще опрацювати тематику позиціонування бізнесу, вибору цільової аудиторії та онлайн-платформ для просування.

Дякуємо за можливість долучення до такого цікавого заходу.