Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ГЛОБАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ

27 вересня 2023 р. бакалаври четвертого курсу (гр. МК-01, ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1) в рамках вивчення дисциплін “Логістика” (викладач Євгенія ЗЯБІНА) та “Foresight Marketing” (викладач Наталія ЛЕТУНОВСЬКА) долучились до вебінару від Школи бізнесу Нова пошта.

Спікери вебінару Альона Возненко — директорка аграрного маркетплейса adam.ua, та Олена Твердовська — директорка Департаменту підтримки клієнтів Nova Global поділилися практичиними кейсами та власним одсвідом співпраці з іноземними ринками збуту. 

Зустріч була цікава та корисна, ключовими питаннями були такі: 

  1. Які перспективи для підприємців відкриває ринок Молдови?
  2. Що необхідно знати бізнесу про цей ринок та його споживачів?
  3. На що звернути увагу при створенні маркетингової стратегії?
  4. Які правові та митні аспекти необхідно врахувати?
  5. Як ефективно спланувати логістику у Молдову?