Традиційно у четвер маркетологи спілкуються з професіоналами-практиками.
В рамках реалізації практично-орієнтованого підходу у навчанні для другого (дисципліна «Marketing Advanced», викладач Тетяна Пімоненко), третього (дисципліна Marketing Research: Quantitative methods», викладач Люльов Олексій) і четвертого (дисципліна «Створення інноваційних проєктів», викладач Росохата Анна) курсів та аспірантів кафедри маркетингу була проведена он-лайн лекція.
Цього разу Максим Шматко, начальник відділу інтернет-маркетингу #Полісан, поділився власним досвідом використання інструментів цифрового маркетингу.
Максим розповів про те, як аналізуються сайти компаній, про особливості використання інструментів Google Adds, SerpStat, Sem Resh та про інші сучасні сервіси.