Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ПАРИЗЬКА УГОДА: ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ВПРОВАДЖЕННЯ БЕЗВУГЛЕЦЕВОЇ ЕКОНОМІКИ

На кафедрі маркетингу продовжують проводити лекції в рамках проєкту Жана Моне «Вуглецево нейтральна економіка: кращі практики для України» (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) ?23 листопада 2021 р. Олена Чигрин провела он-лайн вебінар для студентів бакалаврів спеціальності «Маркетинг» про шляхи впровадження головних ідей Паризької угоди-2015 ?

Головними питаннями лекції були:

? ключові таргети кліматичної угоди (зменшення ризиків зміни клімату, збільшення здатності адаптації до негативних впливів, балансування фінансових потоків разом з  протидіями змінам клімату);

? особливості участі країн та їх національний внесок;

? «глобальна перевірка», як моніторинг виконання Паризької Угоди.

? Дискусію визвало питання щодо основних складових кліматичної мети України та основних зобов’язань щодо реалізації Паризької угоди.