Онлайн літня школа University of Liverpool для Сумський державний університет.
Категорії учасників: студенти, аспіранти, викладачі з високим рівнем володіння англійською мовою.
Модуль 1: “Fake news, Fake Science and Critical Thinking, what should I believe?”, 15 кредитів ECTS.
Дати проведення: 12.06.-30.06.2023
Модуль 2: “Sustainable Development Goals (SDGs), global challenges, local action, achieved outcomes ”, 15 кредитів ECTS.
Дати проведення: 03.07.-21.07.2023
Можна обрати один із модулів, або прийняти участь у обох.
Для реєстрації участі необхідно заповнити форму: https://forms.gle/XPq2KxcoqbVs7aKLA
Дедлайн: 13 квітня 2023р.
Наші невгамовні викладачі та студенти вже зареєструвалися, а ви?
21 лютого 2023 невгамовні студенти в межах вивчення дисципліни «Email-маркетинг» (гр. ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, ЕН-92/2мк, ЕН-92/5мк-0, МК-01, викладач Євгенія Зябіна) долучилися до онлайн-конференції «Email маркетинг 2023».
Спікери: Аліна Дикуха(Head of Digital Marketing SendPulse); Анна Мельничук (Бренд-амбассадор SendPulse); Галина Панасюк (CRM manager travel startup Voyagu); Аліса Киричок (Засновниця агенції EmailConsulting.top); Микита Поляк (Засновник агенції Marketorium).
Організатор: SendPulse
Під час вебінару розглянули:
Українські та світові тренди в email маркетингу 2023;
Доречний email маркетинг під час війни: Кейс фонду KOLO;
Гіперперсоналізація у клієнтських комунукаціях як розкіш природнього спілкування;
5 впевнених кроків сold outreach для В2В лідів;
Чому еmail маркетинг важливий у кризу та як він інтегрується з іншими каналами.
▶️ Запис вже доступний на YouTube-каналі СендПульс.
Привіт осінній семестр 2023-2024 навчального року.
В рамках співпраці СумДУ з Ліверпульським університетом (Великобританія) досягнуто домовленостей щодо навчання студентів СумДУ на базі Університету м. Ліверпуль протягом семестру.
Категорія учасників бакалаври 2-3 курсів.
Фінансові витрати покриваються приймаючим закладом.
Обов`язкова умова для кандидатів : достатній рівень володіння англійською мовою, що відповідає рівню B2. Кількість місць обмежена!
Дедлайн 6 березня 2023 року.
У лютому 2023 року доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія стала членом команди міжнародного проєкту «Україна без хронічного болю» (room.doctorthinking.org/rozum), завдання якого полегшити стан людям з хронічним болем, адже на фоні війни частка таких в Україні досягає 60%.
Організаторами проєкту є Інтегративна лабораторія iPanLAB Хайфського університету (Ізраїль) та освітня платформа DoctorThinking (Україна). Проєктом передбачено проведення серії онлайн-семінарів та наукове дослідження з питань виявлення факторів, які впливають на виникнення стресу та болісних відчуттів в українців.
Невгамовні кафедри маркетингу за надійної підтримки V4 партнерів успішно реалізували грантовий проєкт від Вишеградського фонду «Carbon-free economy: the best practices between the V4 and Ukraine».
У період з 2021 по 2022 роки проведено два наукових фестивалі, в яких взяло участь взяло участь понад 100 молодих науковців із різних країн, включаючи країни Вишеградської четвірки, Україну, Латвію, Литву, Італію, Португалію, Іспанію, Гану, Індію, Киргизстан, Німеччину. Під час реалізації наукових фестивалів, провідні експерти сформували загальне бачення учасників щодо особливостей розвитку безвуглецевої економіки та висвітлили головні переваги переходу до безвуглецевої моделі економічного розвитку, порівняли досвід провідних країн у розвитку безвуглецевої економіки, що може бути застосований на місцевому рівні. Окрім того, учасники отримали цінні практичні навички з використання інструментарію бібліометричного аналізу для проведення наукових досліджень.
Названо переможців щорічного конкурсу «Кращі науково-педагогічні працівники CумДУ» 2021-2022 нр.
Лауреати визначалися на рівні університету й окремих інститутів та факультетів.
Дипломом ІІ ступеня нагороджено доцентку кафедри маркетингу - Тетяну ПІМОНЕНКО.
Колектив кафедри щиро вітає колег та бажає творчої наснаги до нових звершень.
Нашому Інститут бізнесу, економіки та менеджменту СумДУ 2 роки!
Бажаємо #СпійматиХвилюЗмін та Перемоги!
12 січня відбувся звіт кафедри маркетингу за 2022 рік🔹Олексій Люльов розповів про основні результати навчальної, наукової та міжнародної діяльності кафедри🔸 Протягом цього надскладного для всіх року маркетологи, як і завжди, проводили заняття зі студентами, писали наукові статті, вигравали наукові та міжнародні гранти🔹 Все це забезпечило ПЕРШІ ПОЗИЦІЇ❗️за багатьма рейтинговими показниками в СумДУ🔸Одночасно з цим, невгамовні з початку війни працювали як волонтери, допомагали теробороні міста та ЗСУ, підтримували один одного, постійно спілкувались зі студентами🔹
Дякуємо всім колегам!
Тримаймося! Все буде Україна!
За результатами вступної кампанії минулого року спеціальність 075 "МАРКЕТИНГ" Department of Marketing займає лідируючі позиції серед економічних спеціальностей в Україні!!!
Отримати професію в сфері маркетингу - це реальна можливість знайти роботу, кар'єрного зростання та реалізації всіх своїх мрій
Зацікавили? Тож запрошуємо дізнатись більше про реальні можливості навчання:
https://dom.biem.sumdu.edu.ua/uk/abituriientu-bakalavratura
МОН України оприлюднено підсумки конкурсу наукових проєктів та розробок молодих вчених на 2023 рік!
Колективам молодих науковців СумДУ вдалось вибороти 4 проєкти-переможці у цьому конкурсі! У тому числі 1 проект-переможець вибора команда на чолі зі старшим викладачем кафедри маркетингу Анною РОСОХАТОЮ: «Післявоєнне відновлення енергетики України: оптимізація управління відходами з урахуванням здоров'я населення, екологічних, інвестиційних, податкових детермінант»
Вітаємо колег та щиро бажаємо успішної реалізації.
🎓Конкурс «Педагогічні інновації СумДУ-2022»
🤝Номінація "Контрактне навчання"
🥇Перше місце авторський колектив викладачів кафедри маркетингу у складі доцента кафедри Артема АРТЮХОВА та старшого викладача Юрія ВОЛКА.
Всього на конкурс було подано 25 проєктів від авторських колективів та окремих співробітників університету із 17 кафедр усіх інститутів і факультетів.
Переможців визначали в шести номінаціях: «Контактне навчання», «Самостійна робота студентів», «Практико-орієнтована підготовка студентів», «Профорієнтаційна робота», «Освіта впродовж життя, післядипломна освіта та підвищення кваліфікації», «Освітній медіа-продукт».
Вітаємо колег-переможців та щиро бажаємо подальших перемог!
👋 Курс лекцій з кризового менеджменту від британського професора, виконавчого директора Інституту управління стратегічними ризиками (м. Лондон) David Rubens (детальніше про лектора - http://surl.li/ejrix).
📌Перша лекція курсу – "Chaos & Complexity: Modelling Crisis Management in the 2020’s" – відбудеться 19 січня о 15:00.
📝Запрошуємо до реєстрації: http://surl.li/ejrim
Вітаємо невгамовного Олексія Люльова, завідувача кафедри маркетингу, з отриманням почесної відзнаки за сприяння військово-морським силам України!
З першого дня війні Олексій є активним волонтером, який допомагає теробороні міста та ЗСУ.
Щиро бажаємо міцного здоровʼя, сили духу та наснаги!
Наближаємо перемогу разом!
Все буде Україна!
Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу
Дізнавайтесь більше про спеціальність:
https://dom.biem.sumdu.edu.ua/uk/abituriientu-bakalavratura
- ЗАХИСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ
- КОЛЕКТИВНА РОБОТА ТА РЕЗУЛЬТАТ: ДОСЛІДЖЕННЯ СФЕРИ ЗДОРОВ’Я В НОВОМУ МОНОГРАФІЧНОМУ ВИДАННІ
- ЗАХОДИ ТИЖНЯ ДЛЯ НЕВГАМОВНИХ
- УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ: МОЖЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ В НОВИХ РЕАЛІЯХ
- УЧАСТЬ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ У ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ ЗМІНА СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ : ЯК ЗАЛУЧАТИ КОШТИ НОВИХ КЛІЄНТІВ ТА АДАПТУВАТИСЯ ДО НОВИХ РЕАЛІЙ