Традиційно у четвер маркетологи спілкуються з професіоналами-практиками.
В рамках реалізації практично-орієнтованого підходу у навчанні для другого (дисципліна «Marketing Advanced», викладач Тетяна Пімоненко), третього (дисципліна Marketing Research: Quantitative methods», викладач Люльов Олексій) і четвертого (дисципліна «Створення інноваційних проєктів», викладач Росохата Анна) курсів та аспірантів кафедри маркетингу була проведена он-лайн лекція.
Цього разу Максим Шматко, начальник відділу інтернет-маркетингу #Полісан, поділився власним досвідом використання інструментів цифрового маркетингу.
Максим розповів про те, як аналізуються сайти компаній, про особливості використання інструментів Google Adds, SerpStat, Sem Resh та про інші сучасні сервіси.
Презентації від «Полісану» для студентів та аспірантів традиційно були побудовані на реальних кейсах компанії, а атмосфера лекцій поєднувала «лекцію-візуалізацію» та обмін думками.
Дякуємо за відкритість та професіоналізм.