
СУМИ: ВІД МИНУЛОГО ДО СЬОГОДЕННЯ…
Студенти-маркетологи 1 та 2 курсів в рамках дисциплін «SMM» (гр. МК-31, викладач Яна КРИВИЧ) та «Паблік рилейшнз» (гр. МК-21 , викладач Лілія ХОМЕНКО) відвідали екскурсію центральною частиною міста Суми. Дізналися багато нового: звідки починалось будівництво міста Суми; де знаходиться камінь кохання; куди ведуть сумські підземелля; де викладена каменями карта Сумської

Участь Росохатої Анни у 4-й Міжнародній науковій конференції «Сталий розвиток біоекономіки 2024: теорія та практика»
Раді повідомити, що Росохата Анна, к.е.н, доцент, старший викладач, одна з провідних дослідниць кафедри маркетингу СумДУ і реалізаторка нашого проєкту, взяла участь у 4-й Міжнародній науковій конференції «Сталий розвиток біоекономіки 2024: теорія та практика», яка була організована Університетом Вітовта Великого (Литва). Анна представила тези доповідей на тему «Consumer behavior in

CLIMATE CHANGE ECONOMICS: COURSE COMPLETED
Невгамовні отримали мегацікавий досвід від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти вивчали дисципліну «Climate Change Economics» англійською мовою. Лектор курсу – професор Silvester Van Koten (Нідерланди). Головними темами були: – глобальні кліматичні зміни, – розвиток відновлювальної енергетики, – досвід Європейського Союзу попередження кліматичних змін, – економічні інструменти декарбонізації, – шляхи

СТУДЕНТИ ДЛЯ ЗЕЛЕНОГО КАМПУСУ
26 квітня 2024 р в рамках проєкту Жана Моне Erasmus+ Європейського Союзу в рамках модулю «Green Campus Strategies: EU Experience for Ukrainian Universities» кафедра маркетингу провела фестиваль студентських ініціатив, метою якого було представлення ідей, як зробити університетський кампус дружнім до довкілля. До команди невгамовних долучились студенти менеджери, економісти та інженери.

КОЛЕКТИВ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПОПОВНИВСЯ ДОЦЕНТОМ
24 квітня 2024 року вийшов наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження рішень атестаційної колегії» згідно із яким присвоєно вчене звання доцента РОСОХАТІЙ Анні Сергіївні, кандидату економічних наук, докторанту, старшому викладачу кафедри маркетингу. Наразі вийшов даний наказ, а в подальшому Анна Сергіївні буде виданий атестат, що підтверджує дане звання.

ПОЧАТОК СТАЖУВАННЯ НА БАЗІ ЖЕШУВСЬКОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Старший викладач кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, докторант Анна РОСОХАТА розпочала наукове дослідження на базі Жешувського технологічного університету (Ряшівська політехніка ім. Ігнатія Лукасевича) в Польщі. Стажування триватиме від 22 квітня до 16 червня 2024 року. Дане дослідження стало можливим завдяки Вишеградській програмі стипендій, яка пропонує підтримку індивідуальних короткотермінових поїздок для вчених,

УСПІШНИЙ ЗАХИСТ ДОКТОРСЬКОЇ ДИСЕРТАЦІЇ
19 квітня відбувся захист дисертації доцента кафедри маркетингу Артема АРТЮХОВА на тему «Управління якістю освітньо-наукової діяльності в системі державного регулювання національної економіки» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук у Спеціалізованій вченій раді Д55.051.06 Сумського державного університету. Вітаємо дисертанта та наукову консультанку – докторку економічних наук, професорку Тетяну ВАСИЛЬЄВУ із

ЗАХОПЛИВА ВІДЕОЕКСКУРСІЯ ЛАБОРАТОРІЄЮ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ
19 квітня 2024 року для аспірантів кафедри маркетингу та студентів першого курсу (викладач Яна КРИВИЧ, дисц. “Social Media Marketing”) було проведено відкриту лекцію на тему: “Нейродослідження поведінки споживача”. Онлайн-захід провела завідувачка кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету проф., д.е.н., Тетяна БОРИСОВА. Для учасників лекції була організована захоплива відеоекскурсія лабораторією нейромаркетингу та реклами Західноукраїнського

НОВЕ НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ ВИКЛАДАЧКИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ
Гарну новину отримала старший викладач кафедри маркетингу, к.е.н., докторант Анна РОСОХАТА про підтвердження участі у Вишеградській програмі стипендій навесні 2024 року. Дана програма пропонує підтримку індивідуальних короткотермінових поїздок для вчених, викладачів і дослідників країн Вишеградської четвірки (Чехії, Угорщини, Польщі чи Словаччини) у інших країнах цієї групи, які не є їхніми громадянами.

СУЧАСНІ ШЛЯХИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ І НЕ ТІЛЬКИ…
11 квітня 2024 в рамках дисциплін «STP маркетинг» (викладач Марія МІНЧЕНКО, групи Мк-11, Мк-11-2), «Маркетингове ціноутворення» (викладач Лілія ХОМЕНКО, групи Мк-21, Мк-3), «Бренд-менеджмент», (викладач Олена ЧИГРИН, групи Мк.м-31/1у), «Споживацька поведінка» (викладач Пімоненко Тетяна, здобувачі вищої освіти доктор філософії) проведено практично орієнтований захід. Невгамовні відвідали майстер-клас від маркетолога ТОВ “ГУАЛАПАК УКРАЇНА“, Владислава Гончарова. Дізнались

ВПЛИВ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ НА БІЗНЕС
Запрошуємось усіх бажаючих на НеЛекцію від Наталії СЕЛЕЗНЬОВОІ. Наживо ⏰12 квітня, 11.40 Корпус К3-002 Запрошуємо всіх бажаючих! Беріть друзів та приходьте, буде цікаво…

Лекційне заняття до всесвітнього дня здоров’я: продовжуємо щорічну традицію у рамках реалізації модулю Жан Моне
8 квітня за вже сформованою традицією до Всесвітнього дня здоров’я доцент кафедри маркетингу Летуновська Наталія провела для студентів спеціальності «Маркетинг» лекцію на тему «Тренди у діяльності українських та зарубіжних компаній на ринку товарів та послуг здоров’я». Під час лекції обговорили питання просування медичних компаній, виробників продуктів здорового харчування, надавачів послуг