
Науковці кафедри маркетингу стали запрошеними редакторами спецвипуску «Зелена економіка та стале управління джерелами енергії», Energies, MDPI.
Ми раді запросити вас долучитися до спеціального випуску на такі теми:
?Зелена енергетика та енергетична безпека;
?Зелений ріст та енергоефективність;
?Зелена економіка та охорона здоров’я;
?Зелені інновації для сталого енергетичного майбутнього;
?Зелені інвестиції для боротьби зі зміною клімату та енергетичним переходом тощо.



В рамках V Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт з Маркетингу вже випускниця кафедри маркетингу Сумського державного університету Колесник Анна отримала диплом 3 ступеня (
Маркетологи завжди готові допомагати колегам. Цей тиждень був насичений на повну, оскільки в межах реалізації програми підвищення кваліфікації ЦРКП
Розвиток технологій, боротьба за клієнтів і карантинні обмеження виводять цифровий маркетинг на новий рівень. І бути в тренді - означає бути успішним маркетологом. Студенти та викладачі кафедри маркетингу намагаються бути на одній хвилі із розвитком технологій цифрового маркетингу. Щоб не відставати студенти 2 курсу спеціальності 075 Маркетинг в рамках вивчення дисципліни "Маркетингові комунікації 2" (
На цьому тижні маркетологи отримали довгоочікувані сертифікати, які підтверджують участь у V-му Міжнародному конкурсі для студентів та школярів «РЕКЛАМА-ФЕСТ».
З 5 по 9 квітня проходило навчання та вдосконалювання навичок використання практичного інструментарію роботи з базою даних Web of Science. Для кафедри маркетингу завжди цікаві особливості використанні різних інструментів в своїй роботі. Відповідальна наукометрія, референс-менеджер EndNote, аналітичний інструмент InCites та багато іншого було розглянуто під час навчання. Такі тренінги допомагають дізнатись про оновлення баз даних, які тільки-но плануються, та дозволяють залишатись завжди на 
Цього тижня професори кафедри маркетингу з Польщі провели інформативну онлайн-лекцію на тему «Corporate social responsibility and business ethics”. Наші студенти та аспіранти мали чудову можливість дізнатись більше про:
Невгамовні завжди «на хвилі» світових тенденцій. Пандемія, зміни споживчих настроїв, бажання підтримувати здоров’я на належному рівні, а ще й при тому, що 7 квітня – Всесвітній день здоров’я… Ми ж просто не могли залишитись осторонь! І щоб неординарно провести практичне заняття зі студентами-маркетологами другого курсу разом зі
12 квітня 2021 року
Саме так називався вебінар, до якого долучилися маркетологи 2 і 3 курсів в рамках дисциплін «Маркетингове ціноутворення» (