Розвиток технологій, боротьба за клієнтів і карантинні обмеження виводять цифровий маркетинг на новий рівень. І бути в тренді – означає бути успішним маркетологом. Студенти та викладачі кафедри маркетингу намагаються бути на одній хвилі із розвитком технологій цифрового маркетингу. Щоб не відставати студенти 2 курсу спеціальності 075 Маркетинг в рамках вивчення дисципліни “Маркетингові комунікації 2” (викладач – Сагер Л.Ю.) доєдналися до Діджитал весни у Харківському національному економічному університеті. Так, 14.04.2021 р. студенти взяли участь у вебінарі, присвяченому SEO-маркетингу. Спікер – Олександр Уткін, Senior SEO Promodo – показав наочні приклади, розповів про зиск для бізнесу та надав поради з освоєння професії.
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ