Маркетологи завжди готові допомагати колегам. Цей тиждень був насичений на повну, оскільки в межах реалізації програми підвищення кваліфікації ЦРКП Марії Мінченко «Від абітурієнта до студента: маркетинг освітньої програми» відбувалися щоденні маркетингові інтенсиви.
Кейсовий метод висвітлення проблемних питань з реальними практичними рекомендаціями дозволив розкрити багато цікавих способів промоції освітніх програм.
Нам дуже приємно, що змогли показати в дії багато механізмів привернення уваги потенційних споживачів, які вже сьогодні можна використовувати у вступній кампанії 2021 та починати вибудовувати роботу на 2022 рік.
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ